Šie trumpi filmukai, kurių kasdien interneto vartotojai sukuria tūkstančius, juos pristačiusią kompaniją „Giphy“ iškėlė į aukštumas, praneša „Time“.
„Giphy“ rinkos vertė šiuo metu siekia 600 milijonų dolerių. Skamba neįtikėtinai – tai dvigubai daugiau, nei, pavyzdžiui, „Amazon“ vadovas sumokėjo už „Washington Post“.
„Giphy“, įkurta 2013 metais, neseniai iš investuotojų pritraukė 75 milijonus dolerių ir taip padvigubino savo jau sukauptas investicijas, o kartu su jomis dvigubai padidėjo ir kompanijos rinkos vertė.
Tiesa, ši vertė nereiškia didelio kompanijos pelno. Tiesą sakant, pelno „Giphy“ beveik neuždirba. Kokia prasmė nieko neuždirbančią kompaniją vertinti 600 milijonų dolerių?
Investuotojai įsitikinę, kad viskas dar ateityje. Jie teigia, kad „Giphy“ ir apskritai kelių sekundžių vaizdo įrašas – žiniasklaidos ateitis. Jie leidžia sukurti „vieno kąsnio“ vaizdo įrašus, kurie per kelias minutes gali pasklisti po visą internetą ir visai nesvarbu, ar jie apie rinkimus, ar apie mielus kačiukus.
Investuotojai tiki, kad kompanija, suprantanti GIF'us mikrolygiu, galės juos pritaikyti ir naujienoms bei reklamai. „Jau dabar daugumoje po internetą sklandančių filmukų yra tam tikrų prekės ženklų elementų“, – sakė kompanijos atstovas Adamas Leibsohnas.
Taigi verta rimčiau žiūrėti į tuos smagius kelių sekundžių vaizdelius, nes akivaizdu: jei verslininkai pasiryžę į juos investuoti, matyt, yra dėl ko.
Parengė Gintarė Valentinaitienė