Po „élise henri“ prekės ženklu – lietuvių ambicijos

2016 m. gegužės 1 d. 15:34
Įsivaizduokite kosmopolitiško miesto moterį, kuri siekia aukštumų karjeroje ar kūryboje, bet kartu nori išlaikyti romantikos pojūtį, išryškinti prigimtinį žavesį. Gali būti, kad šiuo metu ji Niujorke, kur nors Manhetene, skuba į susitikimą ar po sėkmingo verslo sandorio apsipirkinėja prabangiose Milano parduotuvėse, o galbūt lanko šiuolaikinio meno parodą Gugenheimo muziejuje ar gurkšnoja espresą netoli Eliziejaus Laukų.
Daugiau nuotraukų (4)
Tokį – veiklios ir stilingos moters – portretą piešia „élise henri“ prekės ženklo kūrėjai. „Tai prabangios klasikos, aukštos kokybės ir elegancijos sintezė, skirta žavingai XXI amžiaus damai. Pavyzdžiui, ta pati juoda ar raudona „élise henri“ suknelė tinka eiti į verslo susitikimus, bet, priderinus tam tikrą aksesuarą, gali virsti puikiu pasimatymo prie vyno taurės ar kompanijos vakarėlio apdaru. Jo spalvos dvelkia nuosaikiu, bet įsimintinu puošnumu, o modelis išryškina kūno linijas ir moteriai suteikia grakštumo“, – „élise henri“ drabužių „charakterį“ atskleidžia buvusi konkursų „Mis Lietuva“ dalyvė Diana Žilvytė-Mark.
Čikagoje gyvenanti D. Žilvytė-Mark ir jos vyras Saulius Raščius – vieni iš šio prekės ženklo bendraturčių. „élise henri“ yra bendras lietuvių verslininkų iš Lietuvos ir Užatlantės kūrinys. Jo idėja gimė verslo partneriams Emiliui Jaškevičiui, Haroldui Sakalauskui ir Gražinai Sakalauskienei, kuri turi jau beveik 20 metų patirties drabužių prabangiems Europos prekės ženklams gamyboje. Naujo prekės ženklo modelius kuria jauna dizainerė Toma Kisieliūtė.
Jungtinėse Valstijose jau veikia „élise henri“ interneto parduotuvė. Vis dėlto skeptikai tik pagūžčiotų pečiais: kuo lietuviai gali nustebinti ir taip garsių, laiko patikrintų etikečių pilną JAV rinką?
„Amerikos moterims siūlome europietišką klasiką, kurios kokybė prilygsta prabangiai, visame pasaulyje žinomų mados namų ženklų produkcijai, o tai – didelis privalumas. Bet jei lygintume kainas, „élise henri“ drabužius gali įpirkti vidurinysis sluoksnis“, – lietuvių gamintojų siūlomų mados prekių išskirtinumą pabrėžia D. Žilvytė-Mark.
Ji neslepia: dar prireiks laiko ir investicijų įnirtingam marketingui, kad „élise henri“ galėtų konkuruoti su solidų vardą pelniusiais prekės ženklais. Tačiau pirmieji žingsniai žengiami: lietuvių verslininkai mados gerbėjus su savo produkcija pirmiausia supažindins JAV per interneto parduotuvę, o Europos šalyse – specializuotuose butikuose.
Šiuo metu „élise henri“ modelių galima rasti viename Monako butike, taip pat Vilniaus butikuose „La Boutiqe“ ir „Mados terapija“, Kaune „GK mados namuose“. Netrukus vardiniai „élise henri“ drabužiai pasieks Potsdamą.
prekės ženklasMilanasČikaga
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.