Skelbiamas bendrovės įsipareigojimas – tai plataus masto programa, kuri visose įmonės veiklos srityse numato konkrečius uždavinius ir išmatuojamus tikslus, numatomus įgyvendinti iki 2020 metų. Naujasis verslo įmonės įsipareigojimas paremtas šūkiu „Praturtinkime, o ne išnaudokime“ (angl. Enrich Not Exploit).
Kertiniai naujojo įsipareigojimo principai - “Praturtinkime mūsų žmones, praturtinkime mūsų produktus, praturtinkime mūsų Žemę“. Visi šie principai paremti išmatuojamais tikslais, kurių numatoma pasiekti iki 2020 metų ir kurie užtikrins atskaitomybę vykdant minėtąjį įsipareigojimą.
Iš viso yra paskelbta 14 tikslų. Vienas jų – padvigubinti iš vargingai gyvenančių pasaulio bendruomenių tiesiogiai (be tarpininkų) įsigyjamų kosmetikos ingredientų kiekį - nuo 19 iki 40 proc.
Kitas tikslų – sudaryti sąlygas dirbti 40 tūkst. ekonomiškai pažeidžiamų žmonių visame pasaulyje, kasmet palaipsniui mažinti kompanijos ekologinį pėdsaką.
Įmonė žada toliau viešai skelbti apie sudedamąsias kosmetikos gaminių dalis – natūralios kilmės žaliavas bei „žaliosios“ chemijos metodu pagamintas sudedamąsias dalis.
Toliau bus viešinamas biologinis „The Body Shop“ produktų skaidumas bei duomenys apie vandens suvartojimą.
Įmonė pasiryžusi statyti gamtos tiltus (gyvūnų migracijos perėjas) ir taip apsaugoti bei atkurti 75 milijonus kvadratinių metrų natūralių buveinių.
Minimi ir tokie tikslai: užtikrinti, kad 70 proc. pakuočių gamybos procesų būtų vykdomi nenaudojant naftos; pasiekti, kad visose parduotuvėse naudojama energija būtų gauta iš atsinaujinančių arba anglies dioksido balansą išlaikančių išteklių; kasmet 10 proic. sumažinti visų mūsų parduotuvių energijos sąnaudas.
„Bendrovė „The Body Shop“ jau ne vieną dešimtmetį yra teigiamų permainų iniciatorė ir drauge plėtoja sėkmingą verslą. Prieš keturis dešimtmečius „The Body Shop“ įkūrusi Anita Roddick – Didžiosios Britanijos žmogaus teisių bei aplinkos gynimo aktyvistė. Ji iškėlė bendrovei uždavinį spręsti to laikotarpio iššūkius.
Šiuo metu mes sprendžiame dabarties iššūkius. Norime, kad mūsų įsipareigojimas – „Praturtinkime, o ne išnaudokime“ – įkvėptų naują pirkėjų bei rėmėjų kartą, ypač – „Y kartos“ atstovus, kuriems iš tikrųjų rūpi, kaip įmonės vykdo savo veiklą“, – sakė „The Body Shop“ prezidentas ir generalinis direktorius Jeremy's Schwartas.
Vienas kompanijos tikslų – tvarumas, kuris „The Body Shop“ reiškia pastangas kurti tokį verslą, kuris harmoningai sąveikautų su mūsų planetos natūraliomis sistemomis, kad pastarosios galėtų atsinaujinti ir atsigauti.
Ankstesnės „The Body Shop“ inicijuotos kampanijos padėjo pakeisti įstatymus eksperimentų su gyvūnais srityje. Taip pat kompanijos veikla nukreipta siekiant spręsti smurto artimoje aplinkoje, prekyba žmonėmis problemas. „Iš visų grožio pramonės atstovų mes pirmieji pradėjome puoselėti taip vadinamą sąžiningą bendruomenių prekybą, kuomet kosmetikos žaliavos įsigyjamos be tarpininkų. Dėl sąžiningos bendruomenių prekybos vargingiausiuose pasaulio kampeliuose steigiasi kooperatyvai, suteikiantys vietos gyventojams darbo vietas ir stabilias pajamas, – sakė Dž. Švartzas. – Tikimės, kad ir naujieji „The Body Shop“ įsipareigojimai padės keisti ir gerinti pasaulį“.