Dėl konkurso įmonės darbuotojai išdrįso apsinuoginti

2015 m. gegužės 12 d. 15:30
lrytas.lt
Daugiau nuotraukų (1)
Visuomenėje susiformavusi nuostata, kad įmonės vadovas turi būti solidus, visada pasitempęs ir vilkintis juodą kostiumą. Šiandien Lietuvoje yra tokių vadovų, kurie ne tik nebijo iš savęs pasijuokti, bet ir išdrįsta sugriauti visus formalaus vadovo mitus ir net apsinuoginti prieš kameras.
Vieni iš praėjusių metų „Aš myliu savo įmonę“ projekto dalyvių – automobilių servisų paieškos sistema Autodaktaras.lt – praėjusiais metais nustebino gerbėjus savo išradingumu ir drąsa.
Sensacingųjų konkurso dalyvių vadovas Karolis Ščerbauskas neslepia, kad mėgsta juodą humorą ir net neabejoja, kad geras vadovas turi mokėti ne tik juoktis iš kitų, bet ir pasijuokti iš savęs: „Žmonės darbe praleidžia labai daug laiko, svarbu, kad tas laikas būtų geras, kad patiktų tai, ką daro, su kuo daro ir kaip daro. Mylimo darbo pranašas yra vieninga darbuotojų komanda. Mes nebijome būti linksmi ir kartais iš savęs pasijuokti, vadovas taip pat neturėtų būti išimtis. Aš nebijau juoktis iš savęs ir manau, kad mūsų sukurtas filmukas tai puikiai patvirtina“, – teigė K.Ščerbauskas.
„Aš myliu savo įmnę“ projekto metu visų Lietuvos įmonių darbuotojai turėjo galimybę viešai išreikšti savo meilę įmonei pačiomis įvairiausiomis formomis: nuotraukomis, fotomontažais, videofilmukais.
Provokuojantis Autodaktaras.lt filmukas atskleidžia įmonės darbuotojų kasdienybę, kurioje netrūksta humoro ir šypsenų. Su geros nuotaikos prieskoniu pateiktas siužetas apibrėžia daug gilesnę mintį. „Mes neturime biuro ir negauname algų, bet mes dirbame ir dirbame gerai, ar čia ne meilė“ – buvo rašoma vaizdo įraše.
„Mes nemanome, kad esam tobula komanda, tačiau kryptingai tobulėjame. Mes ne tik esame geriausi partneriai darbo metu, tačiau mielai kartu leidžiame laiką ir pasibaigus darbui. Kai žmonių bendravimas neapsiriboja darbo valandomis, galima numanyti, kad viskas krypsta tik į gera – tvirtą ir vieningą darbuotojų komandą“, – džiaugėsi K. Ščerbauskas.
Itin daug dėmesio sulaukę projekto dalyviai prasitaria, kad nors ir nepavyko pirmuoju bandymu laimėti mylimiausios įmonės vardo, rankų nenuleis ir jau rimtai svarsto papildyti šių metų projekto dalyvių gretas.
„Manome, kad tokie projektai kaip „Aš myliu savo įmonę“ skatina susivienyti įmonių darbuotojus ir gerina įmonės vadovo bei darbuotojų tarpusavio santykius. Būsimiems projekto dalyviams norėčiau patarti, kad dalyvaudami šioje iniciatyvoje išnaudotų visas jiems suteiktas galimybes ir įtrauktų į meilės prisipažinimų kūrimo procesą kuo daugiau darbuotojų. Svarbiausia, kad pasiekti komandiniai rezultatai keltų geras emocijas“, – teigė K.Ščerbauskas.
„Aš myliu savo įmonę“ projekto tikslas – stiprinti Lietuvos įmonių mikroklimatą, gerinti darbuotojų ir darbdavių santykius, ugdyti darbuotojų lojalumą ir komandinę dvasią.
Jau gegužės 18 dieną portale lrytas.lt startuosiantis projektas trečiąjį kartą kvies visas Lietuvos įmones kovoti dėl mylimiausios įmonės vardo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.