„Jaučiuosi puikiai. Kas padėjo nugalėti? Tiesiog nuslėgus pirmajai jaudulio bangai buvau savimi, nevaržiau savęs. Manau, visos konkurso dalyvės buvo vertos dalyvauti finale. Ar dabar prašysiu vadovų, kad pakeltų algą? – juokėsi Panevėžio įmonėje „AQ Wiring Systems“ dirbanti D. Ilekytė. – Ne. Manau, patys vadovai tai turi nuspręsti, darbai turi kalbėti apie žmogų. Neturiu pati eiti ir to prašyti“.
Pasak šauniausios šių metų administratorės, jos profesijos merginoms nedera sportinė apranga, ryškus makiažas, ekstravagantiški rūbai ir aksesuarai. Paprašyta apibūdinti, kokia turėtų būti biuro administratorė, D. Ilekytė sakė, jog svarbiausia yra asmenybės bruožai ir sugebėjimai. „Nei lytis, nei amžius, nei tautybė, nei religija negali būti pagrindiniai kriterijai atrenkant darbuotoją tokioms pareigoms“, – teigė konkurso nugalėtoja.
Bandant provokuoti merginą nepatogiais klausimais, mergina prisipažino, kad jei darbe būtų iškelta sąlyga kiekvieną svečią pasitikti su daina, biure nuolat skambėtų Michaelo Buble daina „It‘s a Beautiful Day“.
Keturias merginas į konkurso finalą, kuris vyko Vilniaus padangę skrodžiančiame „Sky Bar“, delegavo specialiai konkursui sukurtos „Facebook“ aplikacijos vartotojai.
Dar keturias merginas išrinko garbios komisijos nariai: Tomas Mačernis („Officeday“ generalinis direktorius Baltijos šalims), Arijus Žakas („Socialus marketingas“ direktorius), Saulius Jansonas („Radiocentro“ laidų ir renginių vedėjas), Valdas Dambrava (Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos patarėjas viešiesiems ryšiams) ir Alvyda Jasilionytė (London Image Insitute sertifikuota įvaizdžio konsultantė-trenerė, verslo etikos trenerė).
Ketvirtadienį pirmą kartą gyvai vykusioje merginų akistatoje buvo tikrinamos administratorių rašybos, vadybos, klientų aptarnavimo, komunikabilumo, kūrybiškumo ir vadybos žinios. Daugiausiai emocijų dalyvėms ir jas palaikantiems kėlė rungtis „konfliktinė situacija“, kurios metu dalyvės buvo suskirstytos į dvi barikadų puses: nepatenkintų klientų ir įmonės atstovų.
„Labai džiaugiuosi, kad buvo penki komisijos nariai, nes vienam tikrai būtų buvę sunku nuspręsti, kuri yra geriausia. Kyšių mums niekas nesiūlė, o jeigu ir būtų siūlę, manau, toks gestas būtų buvęs labiau juokingas negu rimtas, – po konkurso finalo šypsojosi komisijos narys „Socialus marketingas“ direktorius Arijus Žakas. – Pati konkurso iniciatyva yra labai smagi. Užduotys finalistėms tikrai buvo sunkios. Supratau, jeigu man pačiam tai reikėtų daryti, kažin ar degčiau dideliu noru“.
Antrą vietą užėmusi NJORD Law firm administratorė Rimantė Auškalnytė, kuri pribloškė komisiją savo pristatymą užtraukus pagal populiarią dainos „Boružėlė septintaškė“ melodiją, teigė, kad buvo verta kovoti dėl titulo.
„Esu labai patenkinta. Manau, buvau įvertinta už savo charizmą, nors man tikrai nebuvo lengva vaidybos užduoties metu, tikrai nelengva įsijausti į besiskundžiančio kliento vaidmenį“, – juokėsi mergina. – Nugalėtojos titulą pelniusi mergina tikrai yra to verta, ji puikiai pasirodė. Sveikinu ją“.