Lietuvos verslo konfederacijos organizuojamas mylimiausių Lietuvos įmonių konkursas po pirmųjų metų starto padvigubėjo, tad šiemet tikimasi dar daugiau dalyvių. Projekto tikslas – stiprinti Lietuvos įmonių mikroklimatą, gerinti darbuotojų ir darbdavių santykius, ugdyti darbuotojų lojalumą ir komandinę dvasią. Šis projektas skatina prisijungti ne tik darbuotojus, bet ir darbdavius į smagią akciją, parodyti visuomenei vidinę organizacijos kultūrą, puoselėjamas vertybes ir kuriamas įmonės tradicijas.
Konkurse atsirado ir naujovių. Sulaukus itin didelio susidomėjimo iš valstybinio sektoriaus įmonių bei įvairių nevyriausybinių organizacijų, konkurso organizatoriai nusprendė sukurti papildomą kategoriją būtent šio tipo įmonėms.
Šiemet pakito ir konkurso turinio taisyklės – darbuotojai savo meilę įmonei turės išreikšti sukurdami iki 2 min. trukmės filmuką ir/arba talpindami daugiausia 5 nuotraukas, atspindinčias jausmus kompanijai. Ši informacija bus talpinama lrytas.lt aplinkoje, konkursui sukurtame įmonės profilyje bei „Aš myliu savo įmonę“ „Facebook“ paskyroje. Naujienų portalo aplinkoje taip pat bus galima rasti visą aktualią informaciją apie konkursą, naujienas, taisykles bei palaikyti mylimas įmones jau prasidėjus balsavimui.
Projekto patirtis atskleidžia spartų konkurso augimą. Pirmaisiais metais konkurse dalyvavo 35 Lietuvos įmonės, praėjusiais metais tarpusavyje varžėsi jau 71 Lietuvos įmonės darbuotojai.
Praėjusiais metais didžiausią meilę savo įmonei mikro įmonių kategorijoje įrodė privatus darželis „Vaikystės delnuose“, mažų įmonių kategorijoje – „OMD“, vidutinių įmonių kategorijoje mylimiausia įmone tapo „Sabelijos prekyba“, o didžiausių įmonių kategorijoje laimėtojų vardą užsitikrino „Lietuvos geležinkeliai“.