Vos prieš tris mėnesius veiklą pradėjęs lietuviškas startuolis „AirThemes“ gavo investiciją iš privačių investuotojų Silicio slėnyje. „Android" telefono aplinką pagal mėgstamą žaidimą ar prekės ženklą pakeičiantis sprendimas jau pritraukė 500 tūkst. vartotojų.
Anot programėlės kūrėjų, toks augimas – vienas geriausių rezultatų tarp lietuviškų startuolių šiemet. „Mums per trumpą laiką pavyko pritraukti vartotojų dėmesį, o tai sudomino investuotojus iš Silicio slėnio. Ši investicija padės mums įsitvirtinti JAV rinkoje ir pasiruošti pasaulinei plėtrai“, – sakė „AirThemes“ vienas kūrėjų ir vadovas Aleksėjus Lartėjus.
Šešių investuotojų grupei iš Silicio slėnio vadovaujantis Chrisas Dury, einantis vieno iš „Amazon“ korporacijos direktorių pareigas, pabrėžė, kad per trumpą laiką pasiekti rezultatai yra puikūs vertinant net aukščiausiais standartais.
„Man didelį įspūdį paliko Lietuvoje sukurto produkto kokybė bei neįtikėtinas „AirThemes“ kompanijos augimo tempas. 500 tūkst. vartotojų per 3 mėnesius yra įspūdingas rodiklis net pagal Silicio slėnio standartus“, – teigė investuotojas.
Po investicijos C. Dury prisijungė ir prie „AirThemes“ valdybos. Kitas žymus investuotojas į lietuvišką startuolį – Silicio slėnio profesionalas Michaelas Shimas, buvęs vienas iš AOL direktorių, jis taip pat ėjo viceprezidento pareigas „Yahoo“ ir „Groupon“ kompanijose.
„AirThemes“ – rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ suburtos komandos sukurtas startuolis. Ilja Laurs ir Mindaugo Glodo įkurtas fondas idėjos vystymui skyrė 180 tūkst. eurų. Pirmuoju „AirThemes“ partneriu tapo visame pasaulyje populiaraus žaidimo „Cut the Rope“ kūrėja „ZeptoLab“. Sausį pristatyta teminė „Cut the Rope“ išmanaus telefono aplinka sulaukė didelio populiarumo: vos per 3 mėn. buvo pasiekta 500 tūkst. parsisiuntimų.
A. Lartėjaus vadovaujamas startuolis kovo mėnesį įsteigė atstovybę internetinių verslų sostinėje Silicio slėnyje (JAV) ir netrukus po to pasirašė sutartį su kultinio žaidimo „Candy Crush“ kūrėja „King.com“ dėl teminės aplinkos sukūrimo. Šiuo metu „Candy Crush“ laikomas sėkmingiausiu visų laikų žaidimu – vien per 2014 metus uždirbo 1,5 mlrd. JAV dolerių.
„AirThemes“ galima drąsiai vadinti greičiausiai augančiu startuoliu Lietuvoje. Kompanija investuotojų iš JAV buvo įvertinta 7-ženkle dolerių suma. Savu laiku „GetJar“ prireikė kelių metų pasiekti milijono dolerių įvertinimą.
Šiuo metu „AirThemes“ derasi ir su kitais investuotojais, todėl neviešiname visų sandorio detalių. Galime tik atskleisti, kad „Nextury Ventures“ investicijos vertė vos per keletą mėnesių padidėjo daugiau kaip 700 proc. Mums tai įrodymas, kad privataus rizikos kapitalo verslo modelis veikia ir Lietuvoje“, – teigė „Nextury Ventures“ įkūrėjas Ilja Laursas.
„AirThemes“ programėlė leidžia vartotojui pasikeisti standartinę išmanaus telefono su „Android“ operacine sistema aplinką į mėgstamo žaidimo ar prekinio ženklo. „AirThemes" toliau plečia partnerių ratą ir žada artimiausiu metu paskelbti apie naujas partnerystes. Startuolis dabar vykdo derybas su tokiomis kompanijomis kaip „Coca Cola“, „Disney“ ir tokiais garsiais Holivudo prekiniais ženklais kaip „Hobbit“.