„Konferencijos žvaigždę, kuria praėjusiais metais buvo Ričardas Bransonas, paliekam pasigardžiavimui. Tokia praktika yra įprasta pasaulio verslo renginiuose, kuriuose svarbiausia – kokybiškas turinys. Galim atskleisti tik tiek, kad išgirdus jo pavardę tikrai niekam nereikės jos vesti į „Google” paiešką – toks mūsų standartas,” – sakė „Forum One“ organizatorius Martynas Šaikus.
Šiandien jau paskelbta, kas taps pirmosios iš trijų forumo dienų vinimi. Tai retas svečias Europoje, vienas garsiausių skaitmeninio amžiaus verslo vizionierių ir idėjų architektas – Sethas Godinas.
„Už Atlanto per metus Sethas Godinas skaito vos 3 ar 4 pranešimus, o derybos su juo užtruko daugiau nei penkis mėnesius. Tai, kad jis galiausiai sutiko atvykti į Lietuvą, mums yra patvirtinimas, kad „Forum One” jau pripažįstamas europinės reikšmės įvykiu,” – sakė M. Šaikus.
Sethas Godinas laikomas šiuolaikinio verslo provokatoriumi, jis konsultuoja globalių korporacijų „eBay“, „Google“, „Microsoft“, „Disney“ vadovus. Jo tinklaraštis yra pats skaitomiausias vieno žmogaus rašomas tinklaraštis pasaulyje, be to, jis yra sukūręs internetinę platformą, kurioje nuolat konsultuoja pradedančius verslininkus.
Setho Godino pranešimai globaliame TED idėjų tinkle nuolat atsiduria tarp TOP 10, kai kalba pasisuka apie modernaus verslo vystymą. „Niekas neatskleidžia naujojo amžiaus verslo esmės ir jo tikrosios jėgos geriau nei tai daro Sethas Godinas,“ – tokie komentarai lydi Setho pranešimus.
Na o tiems, kurie nors kiek domisi pardavimo ar reklamos sritimi, Sethas Godinas gerai pažįstamas kaip rinkodaros legenda iš daugelio jo provokuojančių knygų, pavyzdžiui: „Purpurinė karvė“, „Gentis“, „Visi pardavėjai yra melagiai“. Jų per savo gyvenimą Sethas Godinas parašė 17, jos išverstos į 36 pasaulio kalbas, ir visos (!) tapo bestseleriais.
„Jau dabar esame surinkę labai stiprų sąstatą pasaulinių pranešėjų. Forume išgirsime žmones, kurie kūrė kompanijas ar prekių ženklus kaip „Harley Davidson“, „Skype“, „Facebook“ ir kitus. Visiems jiems užduodame tą patį klausimą – kaip tapti nepakeičiamu savo versle, kai pasaulis taip greitai keičiasi? Kodėl vienos kompanijos, rodos, atsparios bet kokiems pokyčiams, o kitos griūna nepaisant ilgos sėkmės istorijos? Ar tai tik laimingas atsitiktinumas ar vis tik dėsningumas?“ – pasakojo „Forum One“ organizatorius.