„Priėmiau pasiūlymą vadovauti kompanijai dėl dviejų priežasčių – galimybės prisidėti prie ambicingų įmonės tarptautinės plėtros planų ir noro realizuoti ISM Vadybos ir ekonomikos universitete sukauptą verslo stratego patirtį", - sakė N.Pačėsa.
Eidamas ISM rektoriaus pareigas N.Pačėsa vienu iš savo veiklos prioritetų taip pat laikė tarptautinę plėtrą. Per šešerius vadovavimo metus jis plėtė tarptautinę akademinę partnerystę su daugiau kaip 100 partnerių daugiau nei keturiasdešimtyje šalių, užmezgė ryšius su lyderiaujančiais JAV universitetais. ISM Senato nariais tapo profesoriai iš geriausių Europos verslo universitetų.
„Esu komandos žmogus, tad man itin svarbu, kad mane supantys vadovai nestokotų savarankiškumo ir vadybos įgūdžių, o kiekvienas bendrovės darbuotojas būtų skatinamas įsitraukti į įmonėje vykstančius procesus.
Esu pasiruošęs dalytis savo žiniomis ir patirtimi su esamais kompanijos vadovais, o, esant poreikiui, ir papildyti komandą reikiamos patirties turinčiais darbuotojais“, – teigė N.Pačėsa.
N.Pačėsa ISM Vadybos ir ekonomikos universitete dirbo 13 metų, iš jų šešerius - vadovavo. Buvęs rektorius neketina trauktis iš akademinės veiklos – jis liks ISM Valdybos narys ir strateginis universiteto veiklos konsultantas.
„Senukų prekybos centras”, priklausanti „Senukų“ įmonių asociacijai, – Lietuvoje ir Baltijos šalyse pirmaujanti kompanija, užsiimanti mažmenine, didmenine ir elektronine prekyba statybinėmis medžiagomis, remonto, buities, namų apyvokos, sodo, daržo prekėmis bei technika. 1992 m. įkurta bendrovė veiklą vykdo daugiau kaip 20 metų, čia dirba beveik 3400 įvairių sričių specialistų. Sėkmingą veiklą užtikrina didelė prekių ir paslaugų apyvarta – 2013 m. ji siekė beveik milijardą litų.
Tarptautinė bendrovės veiklos kryptis plėtojama nuo 2003 m, kai buvo pasirašyta strateginės partnerystės sutartis su Suomijos korporacijos "Kesko" padaliniu „Rautakesko OY“. Bendrovė taip pat yra šiuo metu sparčiai besiplečiančio Baltarusijos tinklo „OMA“ bendrasavininkė.
Šiandien Lietuvoje veikia 83 „Senukų“ prekybos centrai, kurie skiriasi savo dydžiu ir prekių asortimentu, nes yra suplanuoti atsižvelgiant į tam tikrų regionų poreikius. Bendrovė nuolat investuoja į prekybos tinklo plėtrą ir atnaujinimą. 2013–2014 m. (I ketvirtį) šios investicijos sudarė beveik 16 mln. litų.