„Best Marketing“ Baltijos šalių agentūrų reitingą skelbia nuo 2014-ųjų, šiemet reitingas paskelbtas 11 kartą.
„Not Perfect Vilnius“ per paskutinius šešerius metus 5 kartus buvo išrinkta geriausia agentūra mūsų šalyje, o Baltijos regione lydere tapo net triskart.
Reitingas atspindi reklamos, komunikacijos, dizaino agentūrų kūrybinį meistriškumą ir yra grindžiamas laimėjimais įvairiuose konkursuose.
Įvertinimu besidžiaugiantis „Not Perfect Vilnius“ valdybos pirmininkas Paulius Senūta teigė pasigedęs kūrybinės konkurencijos.
„Žinoma, džiaugiamės, bet ir truputį liūdime. Tai penktas kartas per pastaruosius šešerius metus, kai tapome geriausia Lietuvos kūrybine agentūra. Šis pasiekimas rodo ne tik tai, kokia kūrybiška mūsų agentūra, bet ir tai, kad Lietuvoje trūksta kūrybinės konkurencijos – kūrybinės agentūros tampa vis mažiau kūrybiškos. O tai niekieno negali džiuginti. Manau, visi laimėtume, jei tai pradėtų keistis“, – svarstė P.Senūta.
Iš visų vertintų agentūros darbų bene ryškiausiai švietė projektas „Paskolinė“.
Su šiuo darbu „Not Perfect Vilnius“ pelnė auksą „Baltic Best“ ir „Golden drum“, auksą ir bronzą „ADC*LT“ ir kituose reklamos festivaliuose.
2000-aisiais įkurta kūrybinė agentūra šiuo metu dirba su projektais JAV, PAR, Suomijoje, Švedijoje, Nyderlanduose, teikia integruotos rinkodaros paslaugas tokiems klientams kaip „Švyturys-Utenos Alus“, „Akropolis“, „Swedbank“, „Bitė“, „Lidl“, „Xiaomi“, NATO ir kt. ir dabar stiprina kompetencijas viešųjų ryšių srityje.