Estijoje „AS Delfi Meedia“, kuri leidžia naujienų portalą „Delfi“, „Eesti Päevaleht“, „Maalehte“, „Eesti Ekspress“ ir keletą populiarių žurnalų, skaitmeninių prenumeratų skaičius per metus padidėjo 12 proc. (ketvirtąjį ketvirtį – 2 proc.) ir siekė 114 631, skelbiama „AS Ekspress Grupp“ pranešime spaudai.
Skaitmeninių leidinių „AS Õhtuleht Kirjastus“, kurios 50 proc. akcijų priklauso grupei „Ekspress“, prenumeratų skaičius per metus padidėjo 2 proc. (ketvirtąjį ketvirtį – 3 proc.) iki 25 257.
„Geenius Meedia OÜ“ skaitmeninių prenumeratų skaičius per metus padidėjo 5 proc. (ketvirtąjį ketvirtį – minus 2 proc.) iki 7356.
Latvijoje „A/S Delfi“ skaitmeninių prenumeratų per metus padaugėjo 33 proc. (ketvirtąjį ketvirtį 32 proc.) iki 35 082.
Lietuvoje „Delfi“ skaitmeninių prenumeratų skaičius per metus išaugo 11 proc. (ketvirtąjį ketvirtį – 14 proc.) iki 44 170.
Portalo „Lrytas“ skaitmeninių prenumeratų skaičius per metus padidėjo 84 proc. (ketvirtąjį ketvirtį – 4 proc.) iki 11 686.
Komentuodama rezultatus „Ekspress Group“ valdybos pirmininkė Mari-Liis Ruutsalu, sakė:
„Ekspress Group“ žiniasklaidos įmonių Baltijos šalyse skaitmeninių prenumeratų skaičiaus metinis 15 proc. augimas yra geras rezultatas. Jis rodo skaitmeninės prenumeratos modelio tvarumą net ir sunkesniais ekonominiais laikais, kai vartojimas apskritai yra mažas“.
Pasak jos, tiek paskutinis ketvirtis, tiek visi metai buvo sėkmingi Latvijos bendrovei „Delfi“, kurios skaitmeninių prenumeratų skaičius iš viso išaugo 33 proc.
Naujausia grupės žiniasklaidos bendrovė, Lietuvos naujienų portalas Lrytas, sėkmingai pradėjo prenumeratos pardavimus ir 2024 m. skaitmeninę prenumeratą padidino 84 proc.
Gerus rezultatus taip pat pasiekė „Delfi Lietuva“ ir didžiausia Grupės žiniasklaidos bendrovė „Delfi Meedia“ Estijoje.
„2025 m. tęsime dabartinę skaitmeninės plėtros strategiją, sutelkdami dėmesį į visas rinkas ir žiniasklaidos bendroves“, – teigė „Ekspress Group“ valdybos pirmininkė Mari-Liis Ruutsalu.
Grupės „Ekspress Group“ skaitmeninių pajamų bazė vis labiau grindžiama pajamomis iš skaitmeninių prenumeratų.
Iki 2026 m. pabaigos grupė siekia padidinti skaitmeninių prenumeratų skaičių iki 340 tūkst. prenumeratorių Baltijos šalyse.