„Per pirmąsias dvi sausio mėnesio savaites aktyviausią prekybą sporto, laisvalaikio ir turizmo produktų kategorijoje fiksavome gimnastikos ir fitneso prekėmis. Nuo jų neatsiliko ir sporto prekių bei treniruoklių pardavimai“, – teigia Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Populiariausiomis gimnastikos ir fitneso prekėmis sausį tapo „Tunturi“ jogos kilimėliai ir to paties prekės ženklo pasipriešinimo gumų rinkinys. Šiems produktams vieno apsipirkimo metu pirkėjai vidutiniškai išleido 17 eurų.
Tarp perkamiausių sporto prekių šį mėnesį karaliavo masažinis jogos cilindras, šiaurietiško ėjimo lazdos ir kineziologinė juosta veidui bei jautrioms vietoms „PanoramaGoods“. Šioms prekėms pirkėjai vidutiniškai skyrė 20 eurų.
Treniruoklių kategorijoje sausio mėnesį dominavo skirtingų modelių dviračiai treniruokliai „Zipro“ ir to paties ženklo steperinis treniruoklis. Šiems produktams vieno apsipirkimo metu pirkėjai vidutiniškai išleido 97 eurus.
„Aukščiausiose žiemos laisvalaikio prekių pardavimų pozicijose įsitvirtinusios rogutės bei neslūgstanti prekyba sniego kastuvais ir stūmikliais sufleruoja, kad mūsų lankytojai laukia tikros žiemos su sniegu – ją pasitiks iš anksto pasiruošę“, – sako N.Mikalajūnas.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 7,7 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.