OWEXX lauko ekranai su saulės baterijomis: kaip kurti tvarią reklamą, kuri išsiskiria?

2025 m. sausio 15 d. 09:00
Lrytas.lt
Šiandieninėje, itin konkurencingoje rinkoje, deklaruojamos prekės ženklo vertybės vartotojams yra labai svarbios. Kad taptų lojaliais klientais, vartotojams nebeužtenka vien produkto ar paslaugos savybių – jie siekia užmegzti ryšį su tais prekių ženklais, kurių vertybės ir įsitikinimai atitinka jų pačių. Ryšys tarp prekės ženklo įvaizdžio ir vartotojams svarbių vertybių kuria ir skatina pasitikėjimą ir bendrystę. Negana to, padeda išsiskirti.
Daugiau nuotraukų (1)
Verslai, kurie aiškiai komunikuoja savo vertybes ir priima jomis grindžiamus sprendimus, užmezga ilgalaikius ryšius su vartotojais, formuoja patikimo ir atsakingo verslo įvaizdį ir kuria lojalių klientų ratą. OWEXX lauko ekranų tinklo siūlomi lauko ekranai su saulės baterijomis – tai ne tik ryški, bet ir aplinkai draugiška reklama.
Tvarumas – viena pagrindinių vertybių, svarbių vartotojui
Daugelis žino, kaip svarbu pardavimams ir sėkmei yra verslo įvaizdis. Atsakingų sprendimų priėmimas yra ypač svarbus Y ir Z kartų atstovams, kuriems prekės ženklo deklaruojamos vertybės ir vieta visuomenėje tiek pat aktualu (o kartais ir daugiau), kiek ir pats produktas. Patys galime pastebėti, kad vartotojai nustoja pirkti produktus ir paslaugas iš verslų, kurių vertybės nesutampa su jų.
Taigi kokios verslo vertybės svarbios šiandieniam vartotojui? Vartotojai tikisi, kad prekės ženklai vadovausis bent keliomis svarbiausiomis – etinėmis, socialinėmis ir aplinkosauginėmis vertybėmis.
Tvarumas yra ypač aktuali tema šiandien, visose gyvenimo srityse, ne išimtis – ir reklamos rinka. Negana to, kad daugeliui, o ypač Y ir Z kartų atstovams, rūpi ekologijos temos, tačiau vartojimo sprendimus sąlygoja ir tai, kad patys vartotojai siekia daryti teigiamą įtaką (arba bent nedaryti žalos) savo sprendimais. Tai reiškia, kad rinkdamiesi produktus ar paslaugas, jie siekia prisidėti prie planetos išsaugojimo. „McKinsey & Co.“ duomenimis, 66% visų apklaustųjų ir 75% Y kartos atstovų atsižvelgia į prekės ženklo tvarumą prieš įsigydami produktą.
Net 94% vartotojų pasitikėjimas verslu yra vienas svarbiausių dalykų, kai kalbama apie vartojimo įpročius. Žinojimas, kad verslas priima teisingus sprendimus, daro įtaką jų vartojimo sprendimams.
OWEXX lauko ekranų tinklas, siūlantis modernius ir kokybiškus lauko ekranus įvairiuose Lietuvos miestuose ir Rygoje, taip pat stengiasi prisidėti prie tvaresnių sprendimų reklamos rinkoje ir siūlo LED ekranus, naudojančius saulės generuojamą elektros energiją, Klaipėdoje ir Šiauliuose.
OWEXX lauko ekranai Klaipėdoje ir Šiauliuose – tvaresnės reklamos link
Kur dar labiau tinka kalbėti apie aplinkosaugos svarbą, jei ne Lietuvos pajūryje? Išskirtinės gamtos apsuptyje esančiame mieste OWEXX lauko ekranų tinklas siūlo LED lauko ekranus, kurie naudoja saulės generuojamą elektros energiją.
Lauko ekranas „Baltijos prospektas“ – tai Baltijos pr. ir Minijos g. sankryžoje stovintis LED ekranas, siūlantis optimalias reklamos sąlygas uostamiestyje. Didelė sankryža, intensyvaus eismo gatvės ir netoliese esantys Centrinis Klaipėdos terminalas ir Naujoji perkėla – tai didelė auditorija ir reklamos matomumas. Lauko ekranas, stovintis pakeliui į Centrinį Klaipėdos terminalą ir Naująją perkėlą, atkreips miesto svečių iš kitų Lietuvos miestų ir užsienio turistų dėmesį. Taip pat tai puikus būdas pasiekti Klaipėdos miesto gyventojų auditoriją, kadangi aplink sankryžą įsikūrę įvairios įstaigos, pavyzdžiui, Registrų centras, sveikatos priežiūros įstaiga, netoliese yra „Švyturio“ arena. Lauko ekranas – puiki medija informacijai apie renginius, akcijas, parduotuvių ar paslaugų atidarymus pranešti, o taip pat, žinoma, prekės ženklo žinomumui didinti, pranešti apie naujus produktus ar paslaugas ir t. t.
Lauko ekranas „Šilutės plentas“, kaip ir sufleruoja jo pavadinimas, stovi vienoje intensyviausių Klaipėdos miesto gatvių, taip pat didelėje sankryžoje, kurioje susikerta Šilutės plentas, Lypkių gatvė ir Statybininkų prospektas. Šis lauko ekranas yra puikiai matomas vykstančių į Klaipėdos centrą, senamiestį, o taip pat važiuojančių link Naujosios perkėlos, Centrinio Klaipėdos terminalo, ar link gausiai apgyvendintų Klaipėdos gyvenamųjų rajonų ar priemiesčių. Netoliese yra įsikūrusios parduotuvės „Maxima“, „Rimi“, „Moki-veži“, ugdymo įstaigos, įvairių paslaugų teikimo vietos, tokios kaip autoservisai, kirpyklos ir pan. Tai užtikrina nuolatinį vartotojų srautą, net ir ne intensyviausiais – vasaros – mėnesiais mieste.
LED lauko ekranas Šiauliuose „Didžiausia sankryža“ – tai didžiulėje, net iš 14 eismo juostų sudarytoje sankryžoje stovintis ekranas, patraukiantis transporto priemonių ir automobilių, keliaujančių Dubijos ir Žemaitės gatvėmis, dėmesį. Didelius žmonių srautus užtikrina ir aplink esantys objektai, tokie kaip viešbučiai, degalinė, autoservisai, taip pat gyvenamieji kvartalai, o toliau – prekybos ir laisvalaikio centras „Saulės miestas“. Didelėse sankryžose esantys lauko ekranai užtikrina vartotojų dėmesį, ypač stovinčių prie raudono šviesoforo signalo ar eismo spūstyje.
Įrengiant lauko ekranus atsižvelgiama į aplink esančius objektus, automobilių srautą, ateities perspektyvą ir pan., kad būtų sukurtos optimalios sąlygos reklamos matomumui užtikrinti. Negana to, itin svarbi yra ir lauko ekranų kokybė ir aptarnavimas – OWEXX lauko ekranų tinklo siekis yra užtikrinti aukščiausio lygio paslaugas.
Reklama lauko ekranuose – įvairiems reklamos kampanijos tikslams pasiekti
Reklama lauko ekranuose gali būti skirta prekės ženklo žinomumui didinti, prekėms ir paslaugoms reklamuoti, skelbti informaciją apie akcijas, renginius, parduotuvių ir paslaugų teikimo vietų atidarymus ir pan. Kitaip sakant, LED lauko ekranai gali būti pasitelkiami įvairiems reklamos kampanijos tikslams pasiekti. „Nielsen“ duomenimis, net 65% vartotojų, pamačiusių reklamą lauko ekrane, ėmėsi kokių nors veiksmų, pavyzdžiui, aplankė interneto svetainę, fizinę parduotuvę ar socialinių tinklų paskyrą.
Reklama lauko ekranuose gali būti skirta tiek plačiajai auditorijai (pavyzdžiui, jei siekiama didinti prekės ženklo žinomumą, didinti pardavimus, paskelbti apie naują produktą ar paslaugą), tiek lokalesnei (pavyzdžiui, skelbimas apie planuojamą renginį ar parduotuvės atidarymą). Lauko ekranai taip pat yra tinkama reklamos medija socialinei reklamai skleisti, kadangi pasiekia didelę auditoriją.
Tai viena geriausių priemonių didinti pardavimus internete. Reklama lauko ekranuose didina prekės ženklo paieškų internete ir apsilankymų interneto svetainėje skaičių, negana to, nustatyta, kad reklama lauko reklamos priemonėse yra vertinama palankiau lyginant su reklama internete („Magna Global“ tyrimo duomenimis).
Planuojant savo reklamos kampaniją ir siekiant kuo geresnių rezultatų, neverta pamiršti apie reklamos tendencijas ir vartotojų įpročius. Vis labiau augant tendencijai į savo kasdienybę įsileisti tvaresnius, aplinką tausojančius sprendimus, vartotojai dažniau pirmenybę teiks verslams, kurie tiek savo praktikoje, tiek pozicionavime pristatys tvaresnius sprendimus, skleisdami žinią apie savo požiūrį į aplinkosaugą.
OWEXX lauko ekranų tinklas siūlo aukščiausios kokybės lauko ekranus įvairiuose Lietuvos miestuose ir Rygoje. O reklama aplinkai draugiškame lauko ekrane – tai Jūsų siunčiama žinutė vartotojui apie prekės ženklo vertybes. Kurkite įtikinamą ir paveikią reklamą kartu su OWEXX.
OWEXX lauko ekranų tinklas https://www.owexx.com/reklama-ekranuose/.
lauko reklamaReklamaLED ekranai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.