„Nepaisant įtemptos situacijos maitinimo sektoriuje, kuriai įtakos turėjo pridėtinės vertės mokesčio lengvatos panaikinimas, „Paupio turguje“ pavyko išlaikyti didelius klientų srautus bei auginti apyvartą. Tai, kad neužtikrintumo sąlygomis „Paupio turgus“ tapo sėkmingu traukos tašku Vilniuje, labiausiai lėmė tinkama ir paklausą atitinkanti virtuvių įvairovė, skirtingiems lankytojų poreikiams pritaikytos erdvės bei gebėjimas greitai reaguoti į kintančius lankytojų įpročius“, – sako „Darnu Group“ restoranų veiklos ir plėtros vadovė Anželika Šiško.
„Darnu Group“ atstovė sako, kad dėl šiais metais įdiegtos nuotolinio užsakymo sistemos apsilankymai „Paupio turguje“ klientams tapo dar patogesni.
„Šiemet pasipildėme ir nedidele vaikų zona, kurią itin pamėgo mūsų mažieji lankytojai ir jų tėvai. Čia turime jau anksčiau įrengtą patogų kampelį ir augintiniams, tad „Paupio turgus“, kaip gyvas organizmas, transformuojasi ir prisitaiko prie vis platesnės auditorijos poreikių. Pastebime, kad mūsų gastronominę erdvę vis dažniau atranda užsienio turistai, o gyventojai bei įmonės ją dažniau renkasi savo šventėms ar verslo susitikimams“, – komentuoja A.Šiško.
Piko metu prisireikė papildomų vietų
Analizuodama sezoniškumą, „Darnu Group“ ekspertė pastebi, kad aktyvusis laikotarpis „Paupio turguje“ ilgėja, o piko metu verčia ieškoti sprendimų, kaip sutalpinti visus norinčius.
„Didžiausių lankytojų srautų sulaukiame balandžio-spalio mėnesiais, ypač tuo metu, kada komfortiškai galima leisti laiką lauke. Prasidėjus geriems orams, lankytojų išsyk pastebimai padaugėja, o kuo ilgiau šilti orai išsilaiko, tuo ilgiau gali tęstis ir lauko kavinių bei padidėjusių lankytojų srautų sezonas“, – sako ji.
„Darnu Group“ atstovė skaičiuoja, kad šaltuoju sezonu „Paupio turgus“ gali pasiūlyti apie 350 sėdimų vietų, šiltuoju skaičius auga daugiau nei dvigubai.
„Ne tik „Paupio turgus“ bet ir visas Paupio rajonas, apimantis gausią skirtingų verslų bendruomenę, patrauklias ir jaukias vietas pasivaikščiojimams, po kvartalą išsidėsčiusius akį traukiančius meno kūrinius, atveda čia lankytojus. Nenuostabu, kad nemaža dalis į Paupį atvykusių visai kitu tikslu, galiausiai vis tiek prisėda pasimėgauti maistu ar bent puodeliu kavos“, – sako A.Šiško.
Renginiai traukia lankytojus
Siekiant ne tik atliepti rajono gyventojų bei svečių poreikius ir įpročius, bet ir kurti naujus, „Paupio turguje“ buvo organizuojama daugiau kaip 20 įvairių renginių. Čia lankytojai galėjo ne tik mėgautis įvairių atlikėjų koncertais ar stebėti populiarius muzikos bei sporto renginius, bet ir įsitraukti į veiklas šeimoms, orientuotoms į mažuosius.
Tuo metu apžvelgdama prognozuojamas 2025-ųjų tendencijas, A.Šiško sako besitikinti didesnio „maistautojų“ dėmesio įvairioms gastronominėms patirtims.
„Maitinimo srityje, kaip ir madoje, viskas greitai keičiasi ir su laiku grįžta atgal. Šiandien maitinimo vietos stengiasi ne tik pasotinti lankytojus, bet ir sukurti išskirtinę gastronominę patirtį – tai diktuoja ne tik restoranų branda, bet ir lankytojų lūkesčiai. Ši tendencija neabejotinai tęsis, o orientaciją į kokybę, skonį bei jo įvairovę išlaikys ir „Paupio turgaus“ gastronomijos vietos“, – sako ekspertė.