Tai didžiausias reklamos plotų pasirinkimas Lietuvoje – skirtingi miestai, skirtingos medijos, aukščiausia paslaugų kokybė ir galimybė būti girdimiems ir matomiems šiandieniame reklamos pasaulyje.
Tinkamai pasirinkta reklamos medija – efektyvi reklama
Kasdien vartotojus pasiekia bent keli šimtai reklamų. Tačiau tikrai ne visos jos yra matomos. Todėl vartotojų dėmesys šiandien – kaip niekad svarbus. Dideli informacijos, įskaitant ir reklamą, kiekiai lemia, kad dalis šio srauto yra tarsi praleidžiama pro akis; atsiranda tam tikras, net nesąmoningas, reklamos ignoravimas – ypač tai aktualu reklamai internete. Todėl, visų pirma, reikia tikslingai pasirinkti ne tik reklamos žinutę ir kokybišką, dėmesį atkreipiantį reklamos vizualą, tačiau ir priemones – tas, kurios neleis likti nepastebėtiems.
OWEXX siūlo didžiausią reklamos plotų pasirinkimą Lietuvoje – tai įvairios reklamos priemonės, leidžiančios sukurti efektyvią reklamos kampaniją. Reklamos plotai siūlomi įvairiose Lietuvos vietose – didžiuosiuose ir mažesniuose miestuose, miesteliuose, pagrindiniuose keliuose, automagistralėse; taip pat tai tiek lauko, tiek vidaus reklama bei reklamos priemonės, nepriklausomos nuo vietos – radijas, televizija ir t. t. Norint suplanuoti reklamą, pasiekiančią dar didesnę auditoriją – reklamos plotai siūlomi ir Latvijoje. Viskas priklauso nuo norimų pasiekti numatytų tikslų – efektyvią ir dėmesį traukiančią reklamos kampaniją suplanuoti padeda profesionali OWEXX komanda.
Reklama radijuje ir televizijoje, lauko ekranai, reklaminiai stendai ir priekabos, reklama įstaigose – prekybos ir verslo centruose, medicinos įstaigose, Lietuvos oro uostuose, vandens parke „Vichy“; reklama ant viešojo transporto ir jo viduje ir kt. reklamos plotai – tai galimybė suplanuoti dėmesį atkreipiančią reklamą skirtingose reklamos priemonėse, kai viskas ko reikia – vienoje vietoje. O galbūt apsispręsti, kuri reklamos priemonė tinkamiausia – reklamos plotai pateikiami su aprašymais, žemėlapiai leidžia pasirinkti reklamą pagal vietą, o profesionali ir ilgametę patirtį sukaupusi komanda pasiruošusi padėti.
Išsirinkti tinkamą reklamos mediją ar jų derinį gali būti sunki užduotis. Ypač, kai yra didelis pasirinkimas. Negana to, tikrai ne kiekviena reklamos medija geriausiai tiks tikslinei prekės ženklo auditorijai ar net pačios įmonės komunikacijai ir įvaizdžiui, ar konkrečiai reklamos kampanijai su numatytais tikslais. Todėl atsakingas pasirinkimas padeda ne tik sutaupyti laiko, bet ir finansų, o pasiekti rezultatai – džiugina. Tinkamas reklamos plotas tampa tiltu tarp reklamos žinutės ir auditorijos, o šiuolaikiniame reklamos ir informacijos sraute tai gali tapti prekės ženklo sėkmę lemiančiu faktoriumi.
Skirtingi reklamos plotai – įvairioms auditorijoms ir tikslams pasiekti
Kas yra svarbu, renkantis tinkamą reklamos mediją reklamai? Visų pirma, tai tikslinė auditorija – reikėtų ne tik žinoti, kas ji, tačiau ir pagrindinius informacijos vartojimo įpročius, kokiai medijai tikslinis vartotojas teikia pirmenybę ir pan. Kitas lemiamas elementas, žinoma, yra reklamos kampanijos tikslas. Ar tai ilgalaikė, ar trumpalaikė reklama – pavyzdžiui, ar pristatomas naujas produktas, kurį norima įvesti į rinką, ar skelbiama akcija; taip pat – kokio tikslo reklamos kampanija siekia. Galbūt didinti pardavimus, o gal prekės ženklo žinomumą? Žinoma, svarbu atsižvelgti ir į reklamos kampanijai suplanuotą biudžetą – kad pagal jį būtų galima pasirinkti optimalias reklamos medijas numatytiems tikslams pasiekti.
Viena universaliausių reklamos medijų – tai lauko ekranai. Moderni, aukštos kokybės lauko reklamos priemonė – tai kelias į vartotojų dėmesį ir pasitikėjimą. O reklama už namų ribų, įskaitant ir lauko ekranus, vartotojai pasitiki – tą rodo įvairūs reklamos tyrimai. „Kantar Media Reactions 2023“ tyrimo metu nustatyta, kad koreliacija tarp reklamos medijos, kuri vertinama palankiai ir tos, į kurią labiau atkreipiamas dėmesys, yra net 90 %. Taigi medijose, kuriomis pasitikima ir kurios vertinamos palankiai, transliuojama reklama neliks nepastebėta.
Lauko reklamos priemonės, tokios kaip lauko ekranai, leidžia pasiekti didelę ir įvairią auditoriją įvairiuose Lietuvos miestuose ir Rygoje. O reklamą lauko ekranuose suderinus su, pavyzdžiui, reklama radijuje – kuriama vientisa, išpildyta ir dar labiau dėmesį traukianti reklamos kampanija. Juk didžiąją dalį laiko radijo klausoma ne namuose, o kelyje – todėl dinamiško vaizdo lauko ekrane ir skambančios reklamos radijuje derinys kurs įsimintiną ir paveikią žinutę. „Outdoor Media Association“ duomenimis, dėmesingumas būnant ne namuose pakyla net iki 98 %, taigi nenuostabu, kad reklamos ne namuose priemonės – efektyvios.
Dažnai reklamos sėkmę lemia ir jos pasikartojimas. Tokios efektyvios reklamos pavyzdžiai yra ir lauko ekranai bei reklaminiai stendai, pro kuriuos kasdien pravažiuojama; taip pat reklama viešajame transporte, kuri vienos kelionės metu yra pamatoma tikrai ne vieną ir ne du kartus; reklamos plotai verslo centruose, pavyzdžiui, liftuose – matomi kiekvieną kartą atvykus į darbą. Tačiau tokia reklama, nors ir matoma dažnai, nėra erzinanti, nes nenutraukia vartotojo vykdomos veiklos, o greičiau tampa jos dalimi. „Out of Home Advertising Association of America“ duomenimis, 8 iš 10 suaugusiųjų pastebi reklamos ne namuose priemonėse transliuojamą reklamą.
Kaip minėta, kai kurie reklamos plotai tinkamesni konkretiems prekės ženklams, tikslams ar auditorijoms pasiekti. Pavyzdžiui, reklama poilsio zonose, tokiose kaip vandens parkas, yra puikiai tinkama turizmo, sveikatos, susisiekimo ar maitinimo sektoriams reklamuoti. O štai reklamos plotai ant viešojo transporto ir jo viduje, nors tinkama priemonė daugeliui reklamos kampanijos tikslų pasiekti, ypač dažnai tampa puikiu įrankiu ryšiui su konkretaus miesto gyventojais kurti, pranešti apie čia teikiamas paslaugas, planuojamus renginius ir t. t. Reklamos plotų pasirinkimų įvairovė leidžia išsirinkti tinkamiausią priemonę konkrečiai situacijai.
OWEXX reklaminiai plotai – pasitikėjimas, pasirinkimas ir patirtis
OWEXX reklaminiai plotai – tai pasirinkimų įvairovė, ilgametė patirtis reklamos srityje ir klientų pasitikėjimas, kurį užtikrina aukščiausios kokybės reklamos paslaugos.
Skirtingos reklamos medijos – nuo lauko ekranų ir stendų iki reklamos televizijoje ir radijuje; nuo reklamos verslo centruose ir oro uostuose iki reklamos ant viešojo transporto; nuo reklamos plotų prekybos centruose iki reklamos vandens parko erdvėse – tai reklama, pasiekianti įvairią auditoriją ir padedanti pasiekti numatytų kampanijos tikslų. O kai visi reklamos plotai vienoje vietoje – efektyvi tampa ne tik reklama, tačiau ir jos planavimas bei organizavimas.
OWEXX reklaminiai plotai – didžiausias reklamos plotų pasirinkimas Lietuvoje https://www.reklaminiaiplotai.lt/.