Reklamos plotai poilsio erdvėse su OWEXX: dėmesinga auditorija, pozityvios sąsajos ir efektyvi reklama

2024 m. gruodžio 11 d. 09:00
Reklama, pasiekianti vartotojus poilsio erdvėse yra ypač efektyvi dėl daugelio priežasčių.
Daugiau nuotraukų (1)
Dideli lankytojų srautai, poilsio erdvėse, tokiose kaip, pavyzdžiui, vandens parkas, praleidžiamas laikas, suteikiantis galimybę reklamą pamatyti ne vieną kartą, teigiamos asociacijos, padedančios kurti pozityvų įmonės įvaizdį, naujai informacijai atviras vartotojas – OWEXX šįkart atskleidžia, kaip visa tai padeda kurti įsimintiną reklamą, užmegzti ryšį su auditorija, plėsti klientų ratą, stiprinti jų lojalumą ir didinti prekės ženklo žinomumą, kas yra ypač svarbu šiuo (prieš)šventiniu laiku.
Reklama už namų ribų ir ryšio su vartotoju kūrimas
Reklama už namų ribų apskritai yra palankiai vartotojų vertinamas reklamos kanalas. Daug laiko praleidžiant ne namuose, namų erdvė yra itin saugoma, todėl vis dažniau vartotojai, ypač jaunesniųjų kartų, vertina reklamas, kurios į ją nesibrauna. Reklama ne namuose nenutraukia kasdienės veiklos, o tampa jos dalimi, traukia dėmesį, tačiau neerzina. Negana to, lauko reklamos priemonės yra pelniusios vartotojų pasitikėjimą, o tai lemia ir pasitikėjimo reklamuojamais produktais, paslaugomis ir prekės ženklu didinimą. Pozityviai nusiteikęs – tai atviras naujai informacijai vartotojas, o ryšio su auditorija kūrimas lemia sėkmingą komunikaciją, kuri tampa verslo sėkmės dalimi.
Atsiribojęs nuo kasdienių rūpesčių, dėl kurių dažnai gali nepastebėti naujos informacijos, įskaitant ir reklamas, vartotojas yra dėmesingas, pozityviai nusiteikęs – reklama įvairiose poilsio erdvėse suteikia galimybes matomai ir efektyviai reklamai. Ryšio su vartotoju kūrimas – itin svarbus siekiant įgyvendinti sėkmingą komunikaciją, taigi pozityvios sąsajos su prekės ženklu ir pasitikėjimas reklamos medija čia vaidina svarbų vaidmenį. Reklamos žinutė, siunčiama reikiamoje vietoje ir reikiamu laiku tampa efektyviu įrankiu klientų ratui plėsti.
Reklama poilsio zonose, tokiose kaip vandens parkas, taip pat leidžia numatyti tikslinę auditoriją, kuri reklamą pamato ne vieną kartą. Reklamos pasikartojimas siejamas su siunčiamos žinutės įsiminimu, o jei ji dar asocijuojama su teigiamomis emocijomis, poilsiu, atostogomis – įsimintina ir sėkminga reklamos kampanija tampa pasiekiama ranka.
Reklama vandens parke „Vichy“ su OWEXX – didelė auditorija ir reklamos plotų pasirinkimas
Reklama „Vichy“ vandens parke – tai puiki galimybė pasiekti ne tik perkamąją galią turinčią, tačiau ir atvirą naujai informacijai, dėmesingą, teigiamai nusiteikusią auditoriją. Vandens parkas „Vichy“ per metus sulaukia daugiau nei pusės milijono lankytojų, kuriuos sudaro ir Lietuvos gyventojai, ir svečiai iš įvairių užsienio šalių. Vienu metu vandens parke gali būti net 1,5 tūkstančio pramogaujančių ir poilsiaujančių vartotojų, matančių reklamos plotus, kurie įsilieja į egzotišką vandens parko erdvę, tačiau atkreipia dėmesį.
Ryškią ir dinamišką reklamą transliuojantys TV ekranai prie kasų, išėjimo bei antrame pramogų komplekso aukšte, reklaminiai skydai, esantys pirčių zonoje, foje, prie baseino ir kt.; reklaminiai rėmeliai persirengimo kabinose ir daiktų saugojimo spintelėse, reklaminiai lipdukai foje, ant persirengimo kabinų durų, įėjimo ir kt. bei nestandartiniai reklamos plotai, tokie kaip čiuožykla, vaikų aikštelė, baras ar užkandinė – tai matomi, teigiamas asociacijas su prekės ženklu kuriantys reklamos plotai, kuriuose sujungiami reklamos ne namuose, reklamos poilsio erdvėse ir kokybiškų, ryškių reklamos priemonių pliusai, kuriantys įsimintiną reklamos kampaniją.
Vandens parkas, kur pramogauti ir poilsiauti atvyksta jaunimas, šeimos, senjorai – tiek vilniečiai, tiek miesto svečiai iš kitų Lietuvos miestų ir užsienio šalių – itin tinkama erdvė įvairioms prekėms ir paslaugoms, susijusioms su turizmo, sveikatos, pramogų, maitinimo, susisiekimo sritimis, reklamuoti. Tikėtina, kad poilsiaujantys vartotojai, namie palikę kasdienius rūpesčius, planuoja kitas pramogas ar atostogas, o čia atvykę iš kitų miestų ar šalių, domisi, kur dar apsilankyti – restoranuose, renginiuose, prekybos ir laisvalaikio centruose ir pan. Todėl reklamos plotai vandens parke „Vichy“ suteikia galimybę pasiekti tikslinę prekės ženklo auditoriją, kuri ne tik yra atvira naujai informacijai, tačiau, tikėtina, netgi ieško atitinkamų paslaugų ar prekių.
Reklamos plotų pasiūla leidžia išsirinkti tinkamą norimai perteikti žinutei vandens parko erdvę, o pati vandens parko specifika sukuria progą pozityviam įmonės įvaizdžiui formuoti bei kurti ilgalaikius ryšius su vartotoju.
OWEXX reklaminiai plotai – didžiausias reklamos plotų pasirinkimas Lietuvoje
Kokybė, profesionalumas ir matomumas – tai OWEXX siūlomi reklamos plotai, suteikiantys galimybę kurti įsimintiną, įvairiose platformose transliuojamą reklamą, pasiekiančią didelę auditoriją. Lauko ekranai, reklaminiai stendai, reklama vandens parke, verslo centruose, oro uostuose, medicinos įstaigose, reklaminės priekabos, reklama radijuje ir televizijoje, reklama ant viešojo transporto ir kt. reklamos plotai – viskas vienoje vietoje. Profesionalios konsultacijos, kokybiškos paslaugos ir dėmesys klientui – ilgametę patirtį sukaupusi OWEXX komanda pasiūlys optimalius sprendimus reklamos kampanijai, kuri paliks ilgai išliekantį įspūdį.
LEDlauko reklamaekranai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.