Reklama verslo centruose su OWEXX – ryški žinutė, perteikiama dėmesingai auditorijai

2024 m. lapkričio 29 d. 09:00
Lrytas.lt
Didelę dalį savo laiko praleidžiame ne namuose, o reklamos ne namuose priemonės yra itin palankiai vertinamos vartotojų. Reklama verslo centruose – viena iš jų, leidžianti kasdien pasiekti perkamąją galią turintį vartotoją ir sukurianti galimybes įsimintinai žinutei.
Daugiau nuotraukų (1)
Daug kartų matoma reklama, ryšio su vartotoju kūrimas, tikslinės auditorijos pasiekiamumas ir efektyvi komunikacija – reklamos plotai verslo centruose gali tapti sėkmingos reklamos kampanijos dalimi.
Reklaminiai plotai verslo centruose – efektyvumas ir auditorija
Darbovietėje praleidžiamas laikas sudaro ženklią dienos dalį, o verslo centrai dažnai tampa ne tik darbo vieta – čia įsikuria įvairias paslaugas teikiančios įmonės, kasdien sulaukiančios lankytojų, kavinės, bankų filialai ir t. t. Žmonių srautai verslo centruose – dideli, o tai užtikrina įvairiai auditorijai matomą reklamą. Negana to, tikslingai pasirinkus verslo centrą, galima efektyviai pasiekti ir konkrečią, tikslinę prekės ženklo auditoriją.
Reklama verslo centruose yra ypač tinkama priemonė verslas-verslui (B2B) komunikacijai vykdyti. Tai galimybė patraukti tiek verslo centruose įsikūrusių įmonių vadovų ir specialistų, tiek čia besilankančių jų partnerių ar klientų dėmesį, efektyviai komunikuoti ir užmegzti naujas bendradarbiavimo galimybes. Juk išsiskirti šiuolaikiniame informacijos sraute nėra lengva, todėl tinkamas reklamos priemonių pasirinkimas – itin svarbus.
Reklama verslo centruose yra matoma kasdien, nepriklausomai nuo sezoniškumo. Ją mato į darbą atvykę darbuotojai, vadovai, įmonių klientai, verslo partneriai – ši reklamos priemonė pasiekia perkamąją galią turinčią auditoriją. Tai ne tik galimybė plėsti klientų ratą, didinti prekės ženklo žinomumą, tačiau ir tikslingai reklamuoti produktus ir paslaugas, aktualias čia dirbantiems ar besilankantiems vartotojams, netgi skatinant jas įsigyti iš karto, kad ir pietų pertraukos metu. Reklama yra pamatoma ne kartą – prekės ženklams yra suteikiama proga kurti ryšį su potencialiais klientais, panaudojant nuolat matomą ir įsimenamą žinutę.
Apskritai reklamos ne namuose priemonės yra teigiamai vertinamos vartotojų ir neužleidžia savo pozicijų reklamos rinkoje. „Kantar“ 2023 metais atlikto tyrimo duomenimis, jos pateko į penketuką palankiausiai vertinamų reklamos priemonių įvairiose šalyse. „Out of Home Advertising Association of America“ duomenimis (2024), 85 % vartotojų, stebėjusių reklamos ne namuose priemones teigia, kad jose pateiktas turinys buvo jiems naudingas.
OWEXX siūlomi reklaminiai plotai verslo centruose – galimybė pasiekti dėmesingą vartotoją
Reklama verslo centruose – tai ne tik pasitikėjimą prekės ženklu skatinanti reklama, tačiau ir galimybė kurti ryšį su dėmesingu, reklamai laiko galinčiu skirti vartotoju. Reklamos plotai verslo centruose – liftuose ar šalia jų – yra puikiai matomi, neprapuola dideliame informacijos sraute ir, žinoma, yra pamatomi ne vieną kartą.
Tai ypač svarbu kalbant apie verslas-verslui komunikaciją, kai dažnai kyla problema išsiskirti iš konkurentų, atkreipti žmonių, priimančių verslo sprendimus, dėmesį. O reklama verslo centruose padeda pasiekti vadovus ir specialistus jų darbo valandomis, susikoncentravusius į savo veiklą ir galimai ieškančius naujų bendradarbiavimo galimybių.
Reklamos verslo centre paveikumą dar labiau sustiprina lifto erdvės specifika – čia, galima sakyti, su vartotoju susiduriama tarsi „akis į akį“. Jis turi laiko informacijai perskaityti, suprasti, užmezgamas ryšys. Tai galimybė perteikti aiškią ir ryškią reklamos žinutę, nes nedidelė erdvė sustiprina reklamos įspūdį, užgožia dalį šiandieninio informacinio triukšmo, kuriame gyvena ir dirba vartotojas. Negana to, tai gali būti pirmoji reklama, pamatoma atvykus į darbą ir paskutinioji, keliaujant namo – taip dar labiau padidinamas įspūdis ir įsiminimo galimybė.
Verslo centrai – tai erdvė kūrybiškai ir išsiskiriančiai reklamai. Reklamos žinutę ir vaizdą galima pritaikyti prie verslo centro ar net lifto specifikos, kurti dialogą su vartotoju, naudojant humorą, retorinius klausimus, įdomius vizualus, pateikti būtent tikslinei auditorijai aktualią bei suprantamą žinutę ir t. t. Čia svarbų vaidmenį vaidina ir net tam tikras psichologinis aspektas – reklama liftuose padeda sumažinti nejaukumą ar, jei norima, išvengti trumpų pokalbių (angl. small talk) su kartu važiuojančiais nepažįstamaisiais, skaitant reklamose pateiktą informaciją.
Reklamos plotai verslo centruose sukuria patikimos reklamos medijos, dėmesingos auditorijos ir kūrybiškumui atviros erdvės sintezę, užtikrinančią efektyvios reklamos galimybes. Belieka tinkamai paruošti norimą siųsti reklamos žinutę.
OWEXX reklaminiai plotai – didžiausia reklamos plotų pasiūla Lietuvoje
OWEXX reklaminiai plotai – tai ne tik įsimintina ir kasdien vartotojus pasiekianti reklama verslo centruose, tačiau ir kiti matomumą bei didelę auditoriją užtikrinantys reklamos plotai. Reklaminiai stendai miestuose, miesteliuose ir pagrindiniuose keliuose, lauko ekranai, reklaminės priekabos, reklama ant viešojo transporto ir jo viduje, reklama radijuje ir televizijoje, vidaus ekranai prekybos centruose ir medicinos įstaigose, reklama vandens parke „Vichy“, Lietuvos oro uostuose ir kiti reklamos plotai bei reklaminių klipų, tentų, kampanijų kūrimas – tai vartotojų dėmesys, pasitikėjimas, matomumas ir ilgametė patirtis reklamos rinkoje bei aukščiausios kokybės reklamos paslaugos.
lauko reklamaLED ekranaiReklama
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.