Didelis auditorijos pasiekiamumas, vartotojų įsitraukimas ir programų pasirinkimo įvairovė, pritraukianti platų klausytojų ratą, paverčia radiją itin patrauklia medija reklamai.
Reklamos radijuje priemonių įvairovė ir dėmesinga auditorija
Būti išgirstiems nesibaigiančiame informacijos „triukšme“. Ar gi ne to reikia prekės ženklo sėkmei? Reklama radijuje siūlo daugybę galimybių, įskaitant platų reklamos priemonių pasirinkimą ir dėmesingą auditoriją.
Tradicinė audioreklama, reklama radijo laidose, prekių ir paslaugų pristatymai, informaciniai pranešimai, žaidimai tiesioginiame eteryje, radijo laidų ciklai ir rėmimai – reklamos radijuje priemonių įvairovė leidžia pasirinkti tinkamiausią, atsižvelgiant į tikslinę auditoriją ir numatomus reklamos kampanijos tikslus. „Nielsen“ duomenimis, radijas pritraukia itin platų klausytojų ratą – įvairaus amžiaus, gyvenamųjų vietų ir pan.
Radijas unikalus tuo, kad čia kuriamas artimas ryšys su auditorija. Radijo stotys suburia lojalių klausytojų ratą, bendruomenę; čia klausytojai įtraukiami į diskusijas, prisideda prie radijo turinio kūrimo savo nuomonėmis ir klausimais, o įmonės, į savo reklamos kampanijas įtraukiančios reklamą radijuje, turi galimybę tapti tos bendruomenės dalimi.
Dėmesinga auditorija – tai išgirsta reklamos žinutė. Reklama pamėgtose radijo stotyse ir laidose – pozityvios sąsajos su reklamuojamu prekės ženklu, produktais ir paslaugomis. Reklamos transliacijos radijo klausomumo piko metu – tai galimybė pristatyti savo verslą didelei ir įvairiai auditorijai.
Radijas yra vartotojų kasdienybės dalis. Jo klausomasi namuose, kelionių į darbą ir iš jo metu, darbe. Pamėgta muzika, radijo laidų vedėjai ir laidos įsilieja į kasdienio gyvenimo veiklas, o įdomios diskusijos, aktuali informacija ir žaidimai užtikrina dėmesį išgirstai reklamos žinutei.
Reklama radijuje leidžia numatyti tikslinę reklamos auditoriją. Pasirinkus konkrečią radijo stotį, ar net konkrečią radijo laidą, kurioje skambės reklamos žinutė, pasiekiama tikslinė auditorija, negana to, kuriamos pozityvios asociacijos tarp reklamuojamo prekės ženklo ir mėgstamos radijo laidos. Reklamos radijuje transliacijų laiko pasirinkimas priklauso nuo daugybės faktorių, vienas iš jų – reklamos tikslas.
Pavyzdžiui, siekiant didinti prekės ženklo žinomumą ar skatinti pardavimus, palankiausia reklamą radijuje transliuoti piko metu, kai eteryje skamba populiariausios radijo laidos. Jungtinėje Karalystėje atlikto tyrimo duomenimis, reklama radijuje gali padidinti reklamuojamo prekės ženklo, produkto ar paslaugos žinomumą net 48%, o paieškų apie prekės ženklą skaičių – net 52%.
Reklama radijo stotyse taip pat suteikia galimybę greitam efektui – 58% atvejų, kai reklama radijuje vartotojus paskatina ieškoti daugiau informacijos apie reklamuojamą produktą, paslaugą ar įmonę, informacijos paieška įvyksta per artimiausias 24 valandas.
Reklama radijuje – tai pozityvios sąsajos ir pasikartojimas bei įsimintina reklamos žinutė, ryšio su vartotoju kūrimas, prekės ženklo žinomumo didinimas, pardavimų skatinimas, įmonės įvaizdžio formavimas ir, žinoma, galimybė būti išgirstiems.
Reklama radijuje – įvairiems reklamos kampanijos tikslams pasiekti
Galbūt tai reklama populiariausiose ryto ar popietės laidose, o gal žaismingas ir organiškas prekės ženklo žinomumo didinimas žaidimų radijo eteryje metu, o gal – pozityvias sąsajas su įmone kuriantis radijo laidų rėmimas. Produktų ir paslaugų pardavimų skatinimas, ryšio su vartotoju kūrimas, verslo įvaizdžio formavimas, prekės ženklo žinomumo didinimas ir kt. – reklama radijuje padeda pasiekti įvairių reklamos tikslų. Tyrimais nustatyta, kad reklamos kampanijos, kuriose įtraukiama radijo reklama, net 60% padidina tikimybę, kad prekės ženklas taps žymus.
„Nielsen“ duomenimis, net 69% laiko, kai klausoma radijo, praleidžiama ne namuose, daugiausiai – automobiliuose ir darbe. Tai leidžia suplanuoti įsimintiną reklamos kampaniją, derinant reklamą radijuje su lauko reklamos priemonėmis, tokiomis kaip lauko ekranai, reklaminiai stendai, reklama ant viešojo transporto. Garsinė reklama, papildyta ryškiais vaizdais lauko reklamos priemonėse, sukurs įspūdį paliekiančią žinutę.
Patrauklus ir ryškus garso ir vaizdo derinys įsimins, o suderinus reklamos transliacijas lauko ekranuose ir radijuje, išgirstą reklamos šūkį, pranešimą ar pristatymą papildys ryškūs, dėmesį traukiantys vaizdai aukščiausios kokybės lauko ekranuose Lietuvoje.
Reklama lauko ekranuose ir kitos lauko reklamos priemonės, kaip ir reklama radijuje, jau yra pelnę vartotojų pasitikėjimą. Ši reklamos medijų kombinacija siūlo matomumą ir reklamos kampanijos sėkmę.
Norint įsilieti į vartotojų kasdienybę ir reklamos šūkius papildyti vaizdais mažesniuose ekranuose, galima rinktis ir kitą reklamos medijų derinį – reklamą radijuje derinti su televizijos reklama. Šis reklamos duetas gana dažnai pasirenkamas dėl auditorijos pasiekiamumo – pavyzdžiui, radijo reklama vartotoją pasiekia kelyje ar darbe, o apie prekės ženklą, produktą ar paslaugą primenama jam patogiai įsitaisius ant sofos prie televizoriaus ekrano.
OWEXX siūlo reklamos radijuje paslaugas
Kokiu laiku geriausia transliuoti reklamą radijuje? Kuri reklamos radijuje priemonė tinkamiausia būtent Jums? Su kokia kita reklamos medija derinti reklamą radijuje? OWEXX pakonsultuos ir patars visais reklamos radijuje klausimais bei padės suplanuoti įspūdį paliekančią reklamos kampaniją. Reklama radijo stotyse – tai galimybė pasiekti didelę ir dėmesingą auditoriją. Būkite išgirsti ir pamatyti kartu su OWEXX.
Reklama radijuje https://www.reklaminiaiplotai.lt/reklamos-plotai/reklama-radijuje.