„2go“ lauko ekranai laikinojoje sostinėje: inovatyvūs sprendimai
Lauko ekranai – universali reklamos priemonė. Pardavimų skatinimas, prekių ar paslaugų pristatymas, akcijų ir specialių pasiūlymų skelbimas, informavimas apie renginius, prekės ženklo žinomumo didinimas, verslo įvaizdžio formavimas, vartotojų informavimas ir socialinės žinutės – reklama lauko ekranuose pasiekia plačią auditoriją, suteikia matomą bei kokybišką skaitmeninę drobę kūrybiškoms ir efektyvioms reklamos kampanijoms.
Kaune neseniai įrengtas ir pristatytas naujas lauko ekranas VI-ojo forto eismo žiede – tai unikali reklamos medija, dar labiau traukianti dėmesį. Žiedinėje sankryžoje, kurioje susikerta intensyvaus eismo K. Baršausko, M. Riomerio, Kovo 11-osios gatvės ir Pramonės prospektas stovintis ekranas susideda iš trijų, aukščiausios kokybės LED ekranų – „Molas“, „Girstučio“ ir „Pramonės prospektas“. Į skirtingas puses – gatves – nukreipti lauko ekranai kartu sudaro tripusį lauko ekraną, kuris akį traukia moderniu, išskirtiniu vaizdu ir sudaro galimybę reklamą transliuoti 360 laipsnių kampu.
Tai pirmasis tripusis lauko ekranas Lietuvoje ir vienintelis toks Baltijos šalyse. Lauko ekrane transliuojama reklama leidžia kurti kūrybišką ir išsiskiriančią žinutę, matomą didelei Kauno miesto ir jo svečių auditorijai.
Aukščiausios kokybės lauko ekranas „Centras / Senamiestis“ yra įrengtas šalia Vytauto Didžiojo tilto, Aleksoto kalno papėdėje, greta kitoje Nemuno pusėje esančio Kauno senamiesčio. Lauko ekrano vieta lemia, kad aukštos rezoliucijos, ryškiame LED ekrane transliuojama reklama yra matoma dideliam skaičiui vartotojų – pro lauko ekraną vykstama link laikinosios sostinės senamiesčio, centro, Žaliakalnio, Vilijampolės mikrorajonų, o taip pat link Kauno Vakarinio aplinkkelio, Lampėdžių paplūdimio ir t. t. iš Aleksoto, Fredos mikrorajonų, Akademijos, Noreikiškių, Garliavos priemiesčių ir pan. Lauko ekranas miesto centre – tai galimybė būti matomiems ne tik miestiečių, tačiau ir jo svečių, turistų iš užsienio. Tai ryški reklama ten, kur verda miesto gyvenimas, o lauko ekranas tampa šurmuliuojančio peizažo dalimi.
Straipsnyje minimi lauko ekranai Kaune – „Centras / Senamiestis“, „Molas“, „Girstučio“, „Pramonės prospektas“ – tai keli aukščiausios kokybės lauko ekranų pavyzdžiai, puikiai atspindintys „2go“ kuriamas optimalias sąlygas matomai ir ryškiai reklamai, o taip pat reprezentuojantys novatoriškus ir drąsius sprendimus, išsiskiriančius reklamos rinkoje.
„2go“ lauko ekranų tinklas: laikas būti matomam
Skirtingos reklamos priemonės suteikia skirtingus privalumus, o lauko ekranai iš jų išsiskiria savo universalumu, auditorijos pasiekiamumu, palankiu vartotojų vertinimu ir matomumu. Pavyzdžiui, nustatyta, kad lauko ekranai net keturis kartus labiau patraukia dėmesį, nei statiški reklaminiai stendai. „Nielsen“ duomenimis, net 65 % vartotojų, pamačiusių reklamą lauko ekrane, ėmėsi kokių nors veiksmų – ieškojo daugiau informacijos apie reklamuojamą produktą ar paslaugą internete, apsilankė interneto svetainėje, įmonės socialiniuose tinkluose ar pan.
Ne tik Kaune, bet ir kituose Lietuvos miestuose „2go“ lauko ekranų tinklas siūlo aukščiausios kokybės lauko ekranus, įrengtus matomiausiose vietose: intensyvaus eismo gatvėse ir sankryžose, prie populiarių prekybos ir laisvalaikio centrų, pramogų arenų, parduotuvių, verslo centrų, miesto centre ir t. t. Norintiems įgyvendinti reklamos kampaniją ne tik Lietuvoje, tačiau ir Latvijoje, siūlomi ir lauko ekranai Rygoje. Didelė auditorija, matomumas ir dėmesys – optimalios sąlygos reklamai su „2go“ leidžia kurti įsimintiną reklamos žinutę, kuriančią sėkmę.
„2go“ lauko ekranų tinklas Kaune https://www.2go.lt/ekranai/kaunas.