Į Klaipėdą žengia „Marriott“ viešbučių tinklas

2024 m. lapkričio 20 d. 12:56
Valdas Pryšmantas
Klaipėdos centre esantis „National Hotel“ viešbutis netrukus bus atnaujintas ir taps pasaulinio „Marriott“ tinklo „Design Hotels“ prekinio ženklo dalimi. Jo valdytojai teigia, jog kad tai – ne vienerių metų darbo rezultatas, o pokyčiai bus matomi ne tik plika akimi. Žvejų gatvėje esantis viešbutis palaipsniui bus atnaujintas iki 2025-ųjų pavasario pabaigos, keisis jo pavadinimas ir vidaus dizainas, apgyvendinimo įstaiga bus atviresnė miestiečiams – atsiras erdvių ne tik svečių, bet ir praeivių poreikiams.
Daugiau nuotraukų (2)
Tai bus tik antrasis „Design Hotels“ viešbutis Baltijos šalyse po Vilniuje veikiančio „Pacai“.
„Design Hotels“ gali naudoti tik aukštus reikalavimus atitinkantys viešbučiai – jų šiuo metu yra apie 300 visame pasaulyje, maždaug 50-yje šalių. Beveik šimtmečio istoriją skaičiuojantis „Marriott“ tinklas ženklo kontrolę perėmė 2020-aisiais.
Ženklą į Klaipėdą priviliojusios įmonės BJK vykdomasis direktorius Lukas Kuraitis sako, jog tai yra pripažinimas, nes tokią teisę gauna tik vienas iš dvidešimties pretendentų.
„Mums tai didelis pripažinimas ir atsakomybė. Dėl itin aukštų kokybės ir dizaino standartų, šis tinklas priima tik iki 5 proc. viešbučių, pateikiančių paraiškas, užtikrindamas, kad tik išskirtiniausi objektai tampa jo dalimi“, – teigia L. Kuraitis.
Jis papasakojo, kaip kaip pavyko įtikinti „Design Hotels“ kurtis Klaipėdoje ir kaip šis sprendimas pakeis viešbutį bei miestą ir kaip tai pajus eiliniai miestiečiai.
– Jeigu į Klaipėdą ateina toks visame pasaulyje žinomas prekės ženklas, įdomu, kaip jis čia atsidūrė – ar siūlė jie, ar jūs? Kieno buvo iniciatyva?
– „Marriott“ niekada niekam nieko nesiūlo, o norint patekti į šį tinklą būtina atitikti labai aukštus standartus. Tinklui priklausantis „Design Hotels“ kiekvienais metais gauna apie 500 paraiškų iš viso pasaulio viešbučių ir priima tik kelis procentus visų norinčių.
Dėl ko – yra keli akcentai.
Tai ir viešbučio unikalumas, ryšys su vietine kultūra, istorija ir bendruomene – tai mūsų viešbutis atitiko puikiai. Taip pat žiūrima į valdymą, valdytojus – kad valdytojas būtų ir savininkas, kuris tiesiog gyventų to viešbučio idėja. Aišku, pridėjo pranašumą ir tai, kad mes patys vystėme ir „Pacų“ viešbutį Vilniuje, buvome partneriai su „Design Hotels“.
Apskritai, labai daug aspektų – yra didžiulė knyga – kuriuos reikia atitikti. Tai dviejų metų mūsų įdirbio rezultatas. Atvedame į Klaipėdą tarptautinį viešbučių tinklą su visomis jų lojalumo programomis ir kitais priedais. Tapome antru Baltijos šalyje viešbučiu su šiuo prekės ženklu, Latvija ir Estija dar neturi nė vieno.
– Ar viso „Marriott“ tinklo reikalavimai tokie aukšti?
– Šiame tinkle veikia ne vieno prekės ženklo viešbučiai, kai kurie iš jų turi žymiai mažiau reikalavimų. Pavyzdžiui, verslo klasės viešbučio pastatas gali būti naujos statybos, užtenka atitikti jų priešgaisrinės, higienos ir aptarnavimo standartus – franšizė suteikiama žymiai lengviau.
Tuo metu „Design Hotels“ yra išskirtinių viešbučių tinklas.
Reikalavimų daug, o kaip yra su jų kontrole? Ar jie tikrinami tik suteikiant prekės ženklą, ar tai pastovus procesas?
Visada – ir nuolatinė, ir periodinė kontrolė, ir slapto pirkėjo, ir kiti metodai. Tai kokybės standarto programos išlaikymas, kitaip mūsų neprijungtų prie „Marriott“ lojalumo programos „Bonvoy“.
Yra pastovi kontrolė, bet mes tuo džiaugiamės, nes tai verčia pasitempti mūsų darbuotojus. Apart kontrolės yra didžiulis užnugaris patarimų ir palaikymo prasme, taip pat ir rinkodaros prasme.
Be to, „Design Hotels“ kasmet išleidžia savo naujienlaiškį, kuriame pristato penkias naujas savo kryptis – vietas, kurias verta aplankyti. Todėl mes labai tikimės, kad kitais metais naujienlaiškyje kaip vieną iš krypčių pristatys ir Klaipėdą.
– Ar tokia rekomendacija – paveiki?
– Žinoma. Dėl to dedame daug pastangų, siunčiame daug informacijos, priėmėme „Design hotel“ delegaciją.
O kaip ir kada šio ženklo atėjimą pajus klaipėdiečiai? Ar keisis pastato išvaizda, restoranas, dar kas nors?
Pirmas ir didžiausias pasikeitimas – pavadinimas. Pagal „Design Hotels“ koncepciją, pavadinimas yra vietiniai, susieti su vietine istorija ir kultūra. Naujas pavadinimas bus lietuviškas.
– Galite jį atskleisti?
– Dar ne šiandien.
– Grįžkime prie laukiančių pokyčių.
– Dizainas labiau rūpi „Design Hotels“, technologinė pusė – „Marriott“ tinklui, kurio inspekcijos vyksta nuolat.
Šiandien viena viešbučio pusė yra uždaryta ir remontuojama pagal „Marriott“ reikalavimus. Sausį bus uždarytas visas viešbutis, bus atnaujintas restoranas, bendrosios erdvės, tada bus atidarytos viešosios erdvės ir vienas korpusas, prasidės kito korpuso remontas. Pavasario pabaigoje turėtų būti atidarytas visas pervadintas viešbutis.
Viešbučio vidus keisis iš esmės, miestiečiui jis nebus uždaras, jame atsiras papildomų maitinimo ir traukos centrų – kad žmonės galėtų leisti laiką nepriklausomai nuo to, ar jis viešbučio svečias, ar ne.
– O kokie bus tie nauji traukos centrai?
– Sakykime, kad restorano „Storo katino“ dizainas keisis, bet konceptas bus išlaikytas, nes jis populiarus, mėgstamas – jam tiesiog reikia atsinaujinti.
Šalia registratūros bus vieša erdvė su kavine, ten bus galima užeiti kiekvienam norinčiam.
Miestiečiams mes labiau atsiversime, nei dabar.
Fasadas nesikeis, nes jis turi istorinę vertę.
– Ar keisis kambarių skaičius?
– Ne, liks 50 kambarių, jų skaičius negali keistis dėl paties pastato struktūros.
– Dėkojame už pokalbį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.