OWEXX lauko ekranų tinklas: ryški reklama, didelė auditorija ir kokybė

2024 m. lapkričio 15 d. 09:00
Pranešimas spaudai
Lauko ekranai – tai viena efektyviausių reklamos priemonių šiandien. Ne tik dėl didelės auditorijos, matančios reklamą, ar ryškaus ir dinamiško aukštos kokybės vaizdo, tačiau ir dėl palankaus vartotojų vertinimo. O reklama medijoje, kuri yra vertinama pozityviai – dar matomesnė.
Daugiau nuotraukų (1)
OWEXX lauko ekranų tinklas – strategiškai parinktos vietos ir vartotojų dėmesys
Triukšmingose miesto erdvėse transliuojama reklama tampa neatsiejama jų dalimi. Įsiliedami į miestų ir didmiesčių kraštovaizdį, lauko ekranai suteikia ryškias ir dinamiškas skaitmenines drobes įsimintinai reklamos žinutei siųsti.
OWEXX lauko ekranų tinklo siūlomi LED lauko ekranai yra įrengti matomiausiose miestų vietose – ten, kur stovėdamas lauko ekranas įsilieja į dinamišką miesto peizažą, tačiau tuo pačiu atkreipia dėmesį ir sudaro sąlygas matomai reklamai. Įrengiant naują lauko ekraną mieste, yra atsižvelgiama į daugybę aspektų ir niuansų, keli iš jų yra paties lauko ekrano matomumas ir aplink jį esanti aplinka, vartotojų srautai, šalia ir netoliese esantys objektai, o taip pat ir ateityje galimai besikeičiantis vietovės vaizdas – naujai statomi objektai, pakeliui esantys gyvenamieji kvartalai ir t. t. Visa tai – tam, kad būtų kuriamos optimalios sąlygos reklamai ir maksimali grįžtamoji nauda jos užsakovui.
Ilgametė patirtis reklamos srityje leidžia priimti optimalius sprendimus. Lauko ekranai sudaro sąlygas dėmesį atkreipiančiai reklamai, kuri pasiekia didžiulę auditoriją. Pavyzdžiui, lauko ekranas „Ozas“ Vilniuje, esantis šalia tokių populiarių traukos objektų kaip prekybos ir laisvalaikio centras „Ozas“, vandens pramogų parko „Vichy“, pramogų arenos; lauko ekranai „Pašilaičiai“ bei „Ukmergės“, stovintys didelio intensyvumo Ukmergės gatvėje, netoliese Vilniaus vakarinio aplinkkelio.
Kaune dėmesį traukia Aleksoto kalno papėdėje, visai greta laikinosios sostinės širdies – senamiesčio – stovintis lauko ekranas „Centras / Senamiestis“, Klaipėdoje – ekologiški, saulės generuojamą elektros energiją naudojantys „Baltijos prospektas“ ir „Šilutės plentas“, Šiauliuose – centre įrengtas „Rūta“ bei itin intensyvioje sankryžoje, kaip ir sufleruoja pavadinimas, stovintis lauko ekranas „Didžiausia sankryža“. Tai tik keli dėmesį traukiančių lauko ekranų pavyzdžiai – jie ir kiti OWEXX lauko ekranų tinklo siūlomi lauko ekranai įvairiuose Lietuvos miestuose ir Rygoje suteikia galimybes kurti reklamą, kuri išsiskiria.
Neseniai OWEXX lauko ekranų tinklą Vilniuje papildė du nauji, aukščiausios kokybės, modernūs lauko ekranai – tai „Pilaitės prospektas“ ir „Spaudos rūmai“, įrengti itin intensyvioje sostinės zonoje. Pilaitės prospektu nuolat vyksta intensyvus transporto priemonių eismas – tiek link Vilniaus centro ir senamiesčio, tiek link Vilniaus vakarinio aplinkkelio, Pilaitės ir didžiausio Šiaurės Europoje išparduotuvių centro „Vilnius Outlet“ bei kitų vartotojų traukos objektų. Zonoje, kurioje yra įrengti lauko ekranai, yra įsikūrę daug verslo centrų, užtikrinančių ne tik nuolatinį vartotojų srautą, bet ir galimybę vykdyti efektyvią verslas-verslui (angl. B2B) komunikaciją. Dar vienas, ką tik lauko ekranų tinklą papildęs lauko ekranas „Vilnius Outlet“, kaip ir sufleruoja jo pavadinimas, yra šalia minėto išparduotuvių centro „Vilnius Outlet“, o Kaune OWEXX neseniai pristatė pirmąjį Lietuvoje ir vienintelį tokį Baltijos šalyse tripusį lauko ekraną, kuris dėmesį traukia intensyvaus eismo VI-ojo forto žiedinėje sankryžoje.
Reklama naujuose LED lauko ekranuose – tai dar matomesnė, dar labiau dėmesį atkreipianti žinutė. Naujas reklamos įrenginys išsiskiria, sukuria netikėtumo įspūdį, o reklama, transliuojama jame, prisideda prie solidaus, patikimo įmonės įvaizdžio kūrimo. Reklama OWEXX lauko ekranų tinkle – tai žinutė, kuri išlieka atmintyje.
Kokia reklama atkreipia šiuolaikinio vartotojo dėmesį?
Kodėl reklama ne namuose, įskaitant ir lauko ekranus, yra laikoma viena efektyviausių reklamos priemonių? Lauko ekranus renkasi ir tokios didelės įmonės kaip „Google“, „Apple“, „Amazon“, įgyvendindamos savo reklamos kampanijas. Tai – patikima priemonė, siekiant siųsti reklamos žinutę didelei auditorijai, modernioje, dinamiškoje, dėmesį atkreipiančioje reklamos medijoje.
Dėl reklamos ir apskritai informacijos gausos internete, dažnai daug reklamų gali likti nepastebėtos, pranykti darbų, pokalbių, naršymo ir skaitymo fone. Vis dėlto įdomu tai, kad „Kantar“ duomenimis, sekant vartotojų reakciją į reklamas, nuo 2020 metų pastebimas žymus palankumo reklamoms didėjimas. Tai, galima numanyti, gali lemti tiek kartų požiūris į reklamą ir medijas, tiek pačių reklamų pobūdis, kūrybiškumas ir profesionalumas, tiek pasirenkamos reklamos medijos.
Dėmesys šiandien kaip niekad reikalingas siekiant kurti ryšį su vartotoju. „Kantar“ 2023 metais paskelbto tyrimo metu nustatyta, kad koreliacija tarp tų reklamos medijų, kurios vertinamos palankiai ir tarp tų, į kurias labiau atkreipiamas dėmesys – didžiulė. Tai reiškia, kad į tas reklamos priemones, kuriose vartotojui labiau patinka matyti reklamą, jis sąmoningai labiau atkreips dėmesį. Žinoma, reikėtų atsižvelgti ne tik į tai, kokiomis reklamos medijomis vartotojai labiau pasitiki, bet ir į tai, kur reklama gali pasiekti didelę auditoriją, tikslinį vartotoją ir, be abejonės, būti pamatyta ne vieną kartą. O visas šias sąlygas išpildo lauko ekranai.
2023 metų minėto „Kantar“ tyrimo duomenimis, reklama ne namuose buvo tarp 5 palankiausiai vertinamų reklamos priemonių. 2024 metų duomenimis, reklama ne namuose išlieka tiek rinkodaros profesionalų, tiek vartotojų palankiausiai vertinamų reklamos medijų penketuke, o štai reklama ekranuose ne namuose – rinkodaros specialistų įvertinta pirmoje vietoje.
„Outdoor Media Association“ duomenimis, dėmesingumas ne namuose padidėja net 98 %. Lauko ekranai, įsilieję į kraštovaizdį ir tapę dinamiško, judančio miesto dalimi, sujungia kūrybiškos ir ryškios reklamos, dėmesį atkreipiančios ir palankiai vertinamos reklamos medijos ir modernios, kokybiškos reklamos įrangos privalumus, suteikdami optimalias sąlygas sėkmingos reklamos kampanijos įgyvendinimui.
OWEXX – kokybė, profesionalumas ir optimalūs reklamos sprendimai
OWEXX lauko ekranų tinklas siūlo aukščiausios kokybės lauko ekranus Lietuvoje ir Latvijoje. Tai LED lauko ekranai įvairiuose miestuose, atkreipiantys vartotojų dėmesį ir transliuojantys įsimintiną reklamą didelėse sankryžose, intensyvaus eismo gatvėse, netoliese prekybos ir laisvalaikio centrų, arenų, kitų traukos objektų, užtikrinančių didelę auditoriją ir matomumą. Matoma reklama, išsiskirianti šiandieniniame informacijos sraute, aukščiausia paslaugų kokybė ir profesionalumas – tai įsimintinos reklamos kampanijos su OWEXX.
OWEXX – easy to trust.
OWEXX lauko ekranų tinklas https://www.owexx.com/reklama-ekranuose
Reklamalauko reklamaekranai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.