Prekės ženklo pavadinimo kūrimas su OWEXX: kaip pasirinkti pavadinimą, kuris įsimena?

2024 m. lapkričio 12 d. 09:00
Pranešimas spaudai
Pavadinimas turi ypatingą reikšmę verslo kūrimo procese – jis neatsiejamas nuo verslo tapatybės ir įvaizdžio, negana to, tai dažnai yra pirmasis kontaktas su potencialiu vartotoju. Gerai apgalvotas ir įsimintinas pavadinimas palieka įspūdį vartotojams, sužadina smalsumą, padeda didinti atpažįstamumą ir yra efektyvus įrankis išsiskirti rinkoje. Sėkmingas pavadinimas – tai dalis verslo sėkmės.
Daugiau nuotraukų (1)
Geriausia tokį svarbų darbą, kaip prekės ženklo pavadinimo kūrimas, patikėti profesionalams. OWEXX, siūlanti prekės ženklo, įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimo kūrimo paslaugas, straipsnyje atskleidžia, koks sudėtingas procesas yra pavadinimo kūrimas ir kas lemia jo sėkmę.
Aiškus ir įsimenamas pavadinimas – dalis prekės ženklo sėkmės
Įvairios informacijos prieinamumo laikais gero produkto ar paslaugos gali nepakakti sėkmingo verslo vystymui. Kad įsigytų siūlomą prekę, vartotojams svarbu pasitikėjimas prekės ženklu, visavertiškai išpildytas įvaizdis. O įvaizdžio kūrimas susideda iš daugybės elementų, kurių vienas – pavadinimo kūrimas. Dažnai tai būna vienas pirmųjų žingsnių, kuriant prekės ženklą, nes pavadinimas padiktuoja toną logotipui, firminiam stiliui ir t. t., o kita vertus, pavadinimas turi atspindėti norimą perduoti toną, vertybes, pasaulėžiūrą, strategiją, stilių. Sėkmingas pavadinimas įsimins, sukels teigiamas asociacijas ir taps įrankiu pasitikėjimui stiprinti.
„Apple“, „Coca-Cola“, „McDonald‘s“, „Google“ – tai tik keli visame pasaulyje žinomų prekių ženklų pavadinimų pavyzdžiai. Gerai apgalvotas pavadinimas gali tapti net bendriniu žodžiu, kuriuo įvardijami tos pačios rūšies produktai ar paslaugos, o ne tik konkretus prekės ženklas. Puikus pavyzdys yra „Pampers“ prekės ženklas – tikrai daugeliu atvejų kūdikių sauskelnes pavadiname „pampersais“, nors nebūtinai kalbame būtent apie šį prekės ženklą. Jau seniai „googliname“, o ne vykdome paiešką naršyklėje, lėles vaikai vadina „barbėmis“, o anglų kalboje vartojamas žodis „zipper“, reiškiantis užtrauktuką, visų pirma atsirado kaip prekės ženklas. Tai, žinoma, lemia ne vien įmonės pavadinimas – kokybiškas produktas ar inovatyvi prekė ar paslauga tampa populiari ne tik dėl vardo, tačiau perspektyvus vardas išlieka žmonių atmintyje, nes yra lengvas ištarti, skambus.
Pavadinimo kūrimas: ir mokslas, ir menas
Pavadinimo kūrimas – tai ne tiesiog į galvą atėjusių idėjų generavimas, išsirenkant geriausiai skambantį variantą. Perspektyvaus pavadinimo kūrimas įmonei, produktui ar paslaugai, prekės ženklui yra patirties, profesionalumo, kruopštumo ir kūrybiškumo reikalaujantis procesas.
Pagalvokite apie pavadinimus prekių ženklų, kurie Jums patinka ir kuriais pasitikite? Ką prekės ženklo pavadinimas sako? Kokią nuotaiką, toną jis perteikia? Ar jis atspindi verslo vertybes, viziją, teikiamas paslaugas ar parduodamus produktus? Ar jis dera prie bendro įvaizdžio? Jei prekės ženklu pasitikite ir esate nuolatinis klientas, greičiausiai į visus klausimus atsakymai atėjo greitai ir ilgai negalvojus.
Pasirinktas prekės ženklo pavadinimas turi Jums patikti, tačiau nepamirškite, kad pagrindinė jo funkcija – komunikacija. Tai komunikacija su vartotoju, galimybė išlikti jo atmintyje ir išsiskirti iš konkurentų. Aiškus, lengvas ištarti ir skambus pavadinimas taps neatsiejama sėkmės dalimi. Taigi į ką reikėtų atkreipti dėmesį, norint sukurti tokį pavadinimą?
Prekės ženklo pavadinimas turėtų būti unikalus ir išskiriantis prekės ženklą iš konkurentų. Taip pat puiku, jei jis turi semantinę reikšmę, skambesį ar vizualiką, susijusią su vykdoma veikla. Trečia, didelis pliusas yra pavadinimo paprastumas visais atžvilgiais, t. y., jį lengva ištarti, parašyti, jis lengvai bus perskaitomas užsienyje, todėl sudaro perspektyvas taptautinei rinkai.
Reikėtų galvoti ir apie ateitį – itin specifinis pavadinimas gali netikti veiklai plečiantis, kitaip sakant, geriausia, jei pavadinimas nėra „išaugamas“, augant verslui. Kaip jau minėta, taip pat svarbu apgalvoti grafinį pavadinimo vaizdą, kaip jis atrodys parašytas – tai turės didelės įtakos kai bus kuriamas firminis stilius, interneto svetainė ir logotipas. Tai tik keli aspektai, į kuriuos būtina atsižvelgti, kuriant prekės ženklo pavadinimą. Viena neapgalvota detalė gali lemti, kad pavadinimas „neprilips“, o nesėkmingas pavadinimas gali lemti sunkią verslo pradžią.
OWEXX prekės ženklų pavadinimų kūrimas – ilgametė patirtis ir profesionalumas
Kuriant naują produktą, paslaugą, verslą ar norint atnaujinti ir pakeisti įvaizdį jau esamam, kyla daugybė klausimų ir problemų, kurias reikia išspręsti, kad veiklos pradžia būtų sėkminga ir suteiktų perspektyvą ateičiai. Todėl tokius svarbius sprendimus, kaip pavadinimo kūrimas, verta patikėti profesionalams – taip ne tik taupysite savo brangų laiką, tačiau ir būsite ramūs, kad procesas patikimose ir savo darbą išmanančiose rankose. OWEXX siūlo profesionalią komandą, įsiklausymą į kliento poreikius ir kruopščiai bei kūrybiškai atliktą darbą, kuris tikrai džiugins ir prisidės prie sėkmingos verslo ateities.
Dažnai prekės ženklo pavadinimo kūrimas reikalauja ne tik didelių laiko sąnaudų ir žinių, tačiau ir patirties šioje srityje bei intuicijos. Profesionaliai atliktas darbas – tai investicija į ateitį. OWEXX profesionalai išanalizuos Jūsų verslo idėją, tapatybę, vertybes, atsižvelgs į tikslinę auditoriją ir konkurentus, kartu su Jumis aptars misiją, viziją ir pasistengs, kad visa tai atsispindėtų pavadinime. Dažnai prekės ženklo pavadinimas yra kuriamas jau galvojant apie logotipą ir atvirkščiai, todėl reikia iš anksto apsvarstyti ne tik semantinius ar fonetinius, tačiau ir grafinius sprendimus. Proceso metu klientui pateikiami keli pavadinimų variantai, atskleidžiantys verslo viziją, išsiskiriantys, skambūs ir keliantys teigiamas asociacijas – iš jų išsirenkamas tas vienintelis, labiausiai tinkantis ir patinkantis užsakovui.
Jūsų pageidavimu OWEXX komanda gali sukurti ne tik pavadinimą, tačiau ir logotipą, firminį stilių, interneto svetainę. Ir, žinoma, logotipą, prekės ženklą registruoti (patentuoti) regiono ar viso pasaulio mastu. Patikėti verslo įvaizdį į profesionalų rankas – puikus sprendimas, užtikrinantis, kad verslo pradžia bus sklandi ir sėkminga.
OWEXX prekės ženklo pavadinimo kūrimas, pavadinimai įmonėms, prekės ir paslaugoms https://www.owexx.com/dizainas-reklama/paslaugos/prekes-zenklo-pavadinimo-kurimas.
Reklamalauko reklamaekranai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.