Reklaminiai klipai, kuriami profesionalų – ryški ir įsimintina reklama su OWEXX

2024 m. lapkričio 8 d. 09:00
Šiandieniame greito tempo, nuolat besikeičiančiame pasaulyje atkreipti dėmesį per kelias sekundes yra labai sudėtinga. Lauko ekranai – tai efektyvi medija dinamiškam ir įtraukiančiam reklamos turiniui transliuoti, tarpusavyje suderinanti technologijas ir kūrybiškumą bei leidžianti patraukliai ir išskirtinai pristatyti prekės ženklą, produktus ir paslaugas. O reklaminių klipų kūrimas lauko ekranams, siekiant optimalaus efekto – kruopštus procesas, reikalaujantis strateginio planavimo įgūdžių, kūrybiškumo bei techninių žinių. Apie visa tai – straipsnyje.
Daugiau nuotraukų (1)
Reklama lauko ekranuose – dėmesį atkreipianti reklamos medija
Ar žinojote, kad per dieną pamatome šimtus reklamų ir prekės ženklų? Tačiau tikrai ne visus pamatome iš tiesų. Vienos reklamos pranyksta kaip fonas mūsų kasdienėse veiklose, kitas galbūt susierzinę išjungiame, bet būna ir tokių reklamų, kurias įsimename – įsigyjame produktus ar paslaugas, pasinaudojame siūloma akcija, apsilankome renginyje, naršome reklamuojamoje interneto svetainėje. Kas lemia, kurios reklamos išlieka mūsų atmintyje?
O lemti gali ir reklamos medija, kurioje transliuojama reklama. Ypač jei ji yra teigiamai vertinama vartotojų – šiuo klausimu reklama ne namuose išlieka vienoje iš lyderiaujančių pozicijų. Daugelio tyrimų duomenimis, vartotojų dėmesys reklamai yra vienas pagrindinių faktorių, lemiančių jos veiksmingumą ir tiesiogiai darantis įtaką pardavimams. Juk jei reklama liks nepastebėta, nesvarbu, kokia gera ji bebūtų, norimo efekto nepasieks. O „Kantar Media Reactions 2023“ tyrimo duomenimis, vartotojų dėmesys reklamai yra tiesiogiai siejamas su jų palankumu konkrečioms reklamos medijoms. Ir, žinoma, atvirkščiai – dėmesio nesuteikiama reklamai medijose, kurias vartotojas sąmoningai stengiasi ignoruoti.
„Magna Global“ duomenimis, net 71 % vartotojų teigia, kad lauko reklama yra labiau pastebima nei reklama internete, o 55 % lauko reklamoje siunčiama žinutė sudomino. Žinant šiuos faktus ir vartotojų palankumą reklamos ne namuose priemonėms, pavyzdžiui, lauko ekranams, nestebina ir tai, kad tokios technologijų ir interneto gigantės kaip „Amazon“, „Google“ ar „Apple“ į svarbiausias savo reklamos kampanijas įtraukia lauko ekranus.
Profesionalus klipų kūrimas – kokybiška ir paveiki reklama
Nuo tikslinės auditorijos pažinimo iki patrauklių vizualų kūrimo; nuo aiškių reklamos tikslų numatymo iki spalvų bei techninių parametrų išmanymo – reklaminių klipų kūrimas apima daugybę niuansų, kuriuos reikia apgalvoti, siekiant efektyvios ir įsimintinos reklamos.
Patraukti vartotojų dėmesį prekės ženklai turi nedaug laiko – dažnai vos kelias sekundes. Tinkamos reklamos medijos – tiek prekės ženklo įvaizdžiui ir žinutei, tiek tikslinės auditorijos patraukimui – pasirinkimas yra pirmasis žingsnis, tačiau itin svarbu ir pati žinutė. Vaizdas, tekstas, logotipas – viskas tam, kad reklama atkreiptų dėmesį, prekės ženklas būtų atpažintas, o svarbiausia informacija suprasta per kelias sekundes.
Pažvelgęs į reklamos klipą lauko ekrane, vartotojas turi suprasti, kas yra reklamuojama ir kokio tai prekės ženklo reklama. Svarbu ne tik pati reklamos idėja ir siunčiama žinutė, tačiau ir spalvos, šriftas, fonas bei netgi kur reklamos klipe yra logotipas. Galbūt tinkama strategija yra užduoti intriguojantį klausimą? O galbūt atsakymas – ryškus vizualas? Vienintelio atsakymo į klausimą, koks reklamos klipas labiausiai patrauks dėmesį, nėra, todėl kiekvienas atvejis – individualus. Reikia atsižvelgti į prekės ženklo pozicionavimą, iškeltus tikslus, tikslinę auditoriją, firminį stilių.
Todėl profesionalus reklamos klipų kūrimas ir yra toks svarbus. Nes reikalauja įsigilinimo į situaciją, žinių ir patirties. Šiandien vartotojai nebeturi laiko neįdomiai ar sunkiai suprantamai reklamai. Kokybiška ir kūrybiška reklama tinkamai pasirinktoje medijoje užtikrina puikų rezultatą.
Skirtingi reklamos kūrimo planai – skirtingiems poreikiams
Reklamos kampanijos tikslai gali būti įvairūs, kaip ir kiekvieno reklamos užsakovo norai ir poreikiai. Todėl OWEXX siūlo net keturis skirtingus reklaminių klipų kūrimo paketus, apimančius skirtingas paslaugas.
MINI, MEDI, MAXI ir PREMIUM – tai skirtingiems užsakovo poreikiams pritaikyti reklaminių klipų kūrimo planai. Reklamos kūrimo planą galima rinktis pagal reklamos tikslą, numatytą biudžetą, turimą medžiagą ir t. t. Pavyzdžiui, MINI reklaminių klipų kūrimo planas skirtas tiems, kurie turi viziją ir visą reikiamą medžiagą klipui, tačiau pageidauja, kad profesionalus animatorius sukurtų vizualizaciją, pritaikytų formatą reikiamai reklamos medijai. Toks reklaminių klipų kūrimo paslaugų paketas dažniausiai pasirenkamas, kai norima paskelbti apie nuolaidas, akcijas, išpardavimus. O štai PREMIUM planas – tai reklaminio klipo kūrimas nuo A iki Z: reklamos idėja ir konceptas, vizualiniai sprendimai, išsamios konsultacijos dėl reklamos vizualo ir teksto bei visos komandos kuriamas reklamos klipas, dažniausiai skirtas ilgalaikei reklamos kampanijai.
Sukurti reklaminiai klipai gali būti pritaikyti ne tik lauko ekranams – klientui pageidaujant, klipų formatas yra pritaikomas vidaus ekranams įvairiose įstaigose (prekybos centruose, medicinos įstaigose, vandens parke ir pan.), televizijai, internetui, socialiniams tinklams. Kokybiškas ir profesionaliai sukurtas reklamos klipas – matoma reklama įvairiose platformose.
OWEXX reklamos kūrimo paslaugos
OWEXX, sukaupusi ilgą, beveik 30 metų patirtį reklamos srityje, siūlo reklamos kūrimo paslaugas – nuo logotipo ir firminio stiliaus kūrimo iki reklaminių klipų ir tentų, nuo reklamos idėjos iki visos reklamos kampanijos planavimo, nuo reklamos lauko ekranuose iki reklaminių skydelių internete.
OWEXX reklamos kūrimas – tai kokybė, kūrybiškumas, profesionalumas ir pasirinkimų galimybė. Apgalvoti ir konkrečiai situacijai pritaikyti sprendimai, dėmesį atkreipianti reklamos žinutė ir aukščiausia paslaugų kokybė.
OWEXX – easy to trust.
lauko reklamaekranaiklipas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.