Palankiai vartotojų vertinama ir didelę auditoriją užtikrinanti reklama
Reklama ant autobusų ir troleibusų pasiekia įvairius miesto kampelius, atkreipia dėmesį ir, žinoma, yra neatsiejama dinamiškų miestų dalis. Tiek didžiausiuose, tiek mažesniuose miestuose bei rajonuose važiuojantis viešasis transportas – tai matoma ir laisvę kūrybiškai reklamai suteikianti reklamos platforma, padedanti didinti prekės ženklo žinomumą, kurti ryšį su vartotoju, didinti el. pardavimus, parduoti produktus ar paslaugas.
Reklamą ant viešojo transporto mato tiek eismo dalyviai, tiek pėstieji. O kur dar viešojo transporto keleiviai – pavyzdžiui, vien Vilniuje viešuoju transportu per parą pasinaudoja apie pusė milijono keleivių – tiek miesto gyventojų, tiek svečių. Miestams augant, o taip pat didėjant dėmesiui aplinkosaugos problemoms vis daugiau žmonių naudojasi viešuoju transportu. Negana to, tai patogi susisiekimo priemonė. Reklama viešajame transporte leidžia pasiekti tiek miestų, tiek rajonų gyventojus – tai reklamos medija, matoma didelei auditorijai.
Reklamos viešajame transporte ir ant jo efektyvumą lemia ne vien jos mobilumas ir galimybė pasiekti didelę auditoriją, bet ir faktorius, kad ne namuose esanti reklama (angl. out-of-home advertising) yra palankiai vertinama vartotojų. JAV Transporto tyrimų tarybos (Transportation Research Board) duomenimis, net 80% vartotojų pamena matytą reklamą ant transporto ar transporto priemonių viduje 30 minučių iki produkto ar paslaugos įsigijimo. Šie duomenys rodo, kad reklama ant viešojo transporto (arba jo viduje) didina produkto ar paslaugos matomumą, žinomumą.
Reklama ant autobusų ir troleibusų – visame mieste matoma reklama
Autobusai ir troleibusai – tai mūsų akiai įprasta, tačiau matoma miesto gatvių dalis. Reklama ant viešojo transporto (ir jo viduje) išsiskiria tuo, kad yra pastebima, tačiau neerzina – greičiau tampa spalvinga ir atkreipiančia dėmesį kasdienybės detale.
Reklamos ant viešojo transporto „neišvengsi“, tačiau tas neišvengiamumas – tai dar viena nuolat judančio, gyvo miesto dalis. Didžiojoje Britanijoje atlikto tyrimo duomenimis, net 79% vartotojų teikia pirmenybę autobusams su reklamomis; 74% teigė, kad autobusai yra neatsiejama miesto dalis, o į verslus, kurie reklamuoja savo produktus ar paslaugas ant autobusų, žiūri teigiamai. Reklama ant autobusų ir troleibusų – tai vartotojų pasitikėjimą pelniusi reklamos medija.
Dar viena išskirtinė reklamos ant viešojo transportų priemonių savybė – jos yra matomos visame mieste. Tai mobili reklama, pasiekianti tiek miesto gyventojų ir turistų pilną miesto centrą, tiek intensyvaus eismo gatves, tiek miesto pakraščius ar užmiestį. Reklamos siunčiama žinutė yra neapribota vienos vietos, pasiekia didelę ir įvairią auditoriją, negana to, sudaro galimybes kūrybiškai reklamai – reklama gali būti ant visos transporto priemonės ar jos dalies, langų; spalvinga, ryški ir netgi puošianti miesto gatves. Tai puikus būdas formuoti teigiamas asociacijas ir patikimą verslo įvaizdį.
Reklama viešojo transporto priemonių viduje – dėmesinga auditorija
Vienas iš dalykų, kurį suteikia reklama autobusų ir troleibusų viduje – tai dėmesinga auditorija. Dažniausiai kelionė viešuoju transportu trunka bent keliolika minučių, o dažniausiai – ilgiau, todėl vartotojai turi ir laiko reklamai perskaityti, ir pamatyti ją ne vieną kartą. Pasikartojimas – vienas iš faktorių, lemiančių bet kokios informacijos, įskaitant ir reklamą, įsimintinumą, o reklama viešajame transporte suteikia šį privalumą.
Reklama autobusuose, mikroautobusuose ar troleibusuose miestuose ir rajonuose užtikrina didelę auditoriją. Juk viešuoju transportu naudojasi vis daugiau žmonių, o reklama autobusuose ar troleibusuose pasiekia įvairias miestų ir rajonų vietas. Tai suteikia galimybę pasirinkti atitinkamus autobusų ir troleibusų maršrutus ir pasiekti tikslinę auditoriją. Pavyzdžiui, tai gali būti konkretaus miesto, rajono ar net mikrorajono gyventojai, priklausomai, kokie yra reklamos tikslai. O galbūt tikslinė auditorija yra studentai – tuomet tikslinga pasirinkti maršrutus, kurie važiuoja į universitetus ar studentų miestelius. Tai – tik keli pavyzdžiai, kaip reklama autobusuose ir troleibusuose įvairiuose Lietuvos miestuose – tiek didžiuosiuose, tiek mažesniuose – suteikia galimybę pasiekti ir plačiąją, ir tikslinę auditoriją bei įgyvendinti įvairius reklamos kampanijos tikslus. Pavyzdžiui, tai gali būti ir el. pardavimai ar prekės ženklo žinomumo didinimas.
Reklama viešajame transporte – tai ekranai, reklaminiai rėmeliai, reklama ant transporto priemonės langų, reklaminės rankenos ir kitos reklamos priemonės, suteikiančios erdvę kūrybiškumui ir, žinoma, auditorijos dėmesį.
„OWEXX“ siūlo reklamos plotus ant viešojo transporto ir jo viduje įvairiuose Lietuvos miestuose
Kad reklamos kampanija didintų prekės ženklo žinomumą, skatintų produktų ar paslaugų pardavimus, padėtų formuoti verslo įvaizdį – kitaip sakant, „vežtų“ verslą į priekį, reikalinga išskirtinė reklama. O šių dienų kontekste išsiskirti tampa vis sunkiau. Todėl ryški, didelei auditorijai kasdien matoma ir patikima reklama ant viešojo transporto ir transporto priemonių viduje – tai kelias, vedantis link užsibrėžtų tikslų.
OWEXX siūlo reklamą ant viešojo transporto ir jo viduje Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Druskininkuose, Alytuje ir kt. Tai reklamos plotai ant autobusų, troleibusų ir mikroautobusų, o taip pat reklaminiai ekranai, rėmeliai, reklaminės rankenos ir pan. transporto priemonių viduje ir reklama transporto stotelėse Druskininkuose.
OWEXX reklaminiai plotai – tai didžiausia reklamos plotų pasiūla Lietuvoje. Įvairūs miestai, skirtingi reklamos plotai ir ilgametė patirtis – tai, ko reikia efektyviai reklamos kampanijai sukurti. Reklama ant viešojo transporto, reklama radijuje, televizijos reklama, reklama vandens parke, verslo centruose, prekybos centruose, medicinos įstaigose, reklaminiai stendai ir lauko ekranai, reklaminės priekabos ir kt. Viskas vienoje vietoje, Jūsų patogumui.
Reklama ant autobusų ir troleibusų ir transporto priemonių viduje https://www.reklaminiaiplotai.lt/reklamos-plotai/reklama-ant-autobusu-troleibusu