Reklama vandens parke „Vichy“, kur vartotojai atvyksta atsipalaiduoti, pailsėti, pramogauti, praleisti laiką su šeima ar draugais, sudaro sąlygas siųsti reklamos žinutę teigiamai nusiteikusiai ir atvirai naujai informacijai auditorijai. Tokia reklama nesiveržia į vartotojų asmeninę erdvę, o tai yra viena iš priežasčių, kodėl reklama ne namuose (angl. out-of-home advertising) yra taip palankiai vertinama tarp vartotojų. Negana to, reklama poilsio erdvėse, tokiose kaip vandens parkas, lemia dar didesnį vartotojų įsitraukimą, būtent dėl dėmesingumo ir kuriamų pozityvių sąsajų.
OWEXX reklamos ekranai vandens parke „Vichy“ Vilniuje yra įrengti matomose vietose, kur yra dideli vandens parko lankytojų srautai, o ryški, kokybiška reklama patraukia poilsiauti ir pramogauti atvykusių vartotojų žvilgsnius. Dinamiška reklama, transliuojama ekranuose, tampa pramogų ir poilsio komplekso dalimi, įsilieja į šurmuliuojančią, atogrąžų šalis primenančią aplinką, tačiau tuo pačiu atkreipia dėmesį.
Vienas iš OWEXX siūlomų TV ekranų vandens parke „Vichy“ yra įrengtas antrame aukšte ir yra matomas iš karto užkilus laiptais. Jo vieta užtikrina, kad reklamą pamatys kuo daugiau pramogauti į vandens parką atvykusių žmonių. Kitas OWEXX siūlomas reklamos ekranas vandens parke yra įrengtas prie mokėjimo kasų ir išėjimo – reklama, transliuojama ekrane, yra matoma prie kasų laukiančių, išeinančių ir įeinančių, ar prie žaidimų automatų foje užtrukusių lankytojų.
Vandens parko erdvių specifika sudaro sąlygas matomai reklamai, o dėmesinga auditorija, atvykusi poilsiauti ir pramogauti, seka ne tik vandens parko informaciją, tačiau tuo pačiu – ir reklamas, transliuojamas matomuose, aukštos kokybės reklamos ekranuose. Negana to, reklama yra matoma ne vieną kartą, o laukiantys prie mokėjimo kasų, savo eilės prie čiuožyklų ir pan. turi dar daugiau laiko transliuojamai informacijai pamatyti ir įsiminti.
Reklama vandens parke: pozityvių sąsajų kūrimas
Kodėl reklama poilsio ir pramogų erdvėse, tokiose kaip vandens parkas, yra efektyvi? Visų pirma dėl to, jog reklamos žinutė, siunčiama tokiose erdvėse, kuria pozityvias sąsajas su reklamuojamu prekės ženklu, produktu ar paslauga. Kadangi reklama yra transliuojama specifinėje aplinkoje, ji yra automatiškai siejama su pramogomis, poilsiu, teigiamomis emocijomis, o prekės ženklas, reklamuojamas vandens parke, tarsi tampa teigiamų patirčių dalimi.
Reklama vandens parke yra ypač tinkama priemonė turizmo, farmacijos, pramogų, maitinimo, susisiekimo prekėms ir paslaugoms reklamuoti – šių sektorių reklama „Vichy“ vandens parke užtikrina tinkamas asociacijas, pasiekiančias tikslinę auditoriją. Reklamos žinutė gali būti orientuota į skirtingas amžiaus grupes, kurios lankosi vandens parke, pavyzdžiui, senjorus ar jaunimą. Kadangi pramogauti į vandens parką atvyksta ne tik vilniečiai, tačiau ir miesto svečiai iš įvairių Lietuvos vietų ir užsienio, reklamos plotai vandens parke puikiai tinka įvairioms mieste veikiančioms taksi, pavežėjų paslaugas teikiančioms įmonėms, restoranams, pramogoms (renginiai, koncertai) ir pan. reklamuoti. Polinezijos salų egzotiką primenančiose vandens parko erdvėse ypač tinkama turizmo paslaugų reklama – ji puikiai įsilies į aplinką, tvyrančią poilsio ir atostogų nuotaiką ir taps įsimintinos reklamos kampanijos dalimi.
Kuriamos pozityvios asociacijos, dėmesinga ir naujai informacijai atvira auditorija, galimybė pasiekti tikslinį vartotoją ir ryškios, matomos reklamos priemonės – reklamos plotai vandens parke sudaro galimybes efektyviai reklamai, padedančiai siekti numatytų reklamos kampanijos tikslų.
Reklamos plotų pasirinkimas „Vichy“ vandens parke
Reklamos plotai vandens parke „Vichy“ Vilniuje – tai ne tik reklamos ekranai, bet ir kitos priemonės, kurios yra matomos visiems, apsilankusiems vandens parke ir sukuria kūrybiškos, kokybiškos ir ryškios reklamos žinutės galimybes.
Be TV ekranų vandens parko antrame aukšte ir prie mokėjimo kasų, OWEXX taip pat siūlo reklamos plotus įvairiose kitose vandens parko erdvėse: foje, skirtingose pirčių ir pramogų zonose, prie įėjimo, bare, vaikų erdvėje, persirengimo kabinose ir t. t.
Tai dideli, dėmesį atkreipiantys reklaminiai skydai foje, pirmame aukšte, prie bangų baseino ir pirčių zonose; reklaminiai rėmeliai persirengimo kabinose ir spintelėse; reklaminiai lipdukai foje, ant persirengimo kabinų durų, pagrindinio iėjimo suktuko ir t. t.; nestandartiniai reklamos plotai vandens čiuožykloje, vaikų žaidimų aikštelėje, bare, užkandinėje. Skirtingos erdvės, galinčios pasiekti ir skirtingas auditorijas bei reklamos priemonių pasirinkimas – tai galimybė išsirinkti tinkamiausią erdvę įsimintinai reklamai ir ryškiai, dėmesį atkreipiančiai žinutei.
Vandens pramogų kompleksas „Vichy“ yra įsikūręs itin intensyvioje sostinės zonoje ir sulaukia daugiau nei pusės milijono lankytojų per metus. Čia lankosi tiek vilniečiai, tiek miesto svečiai. Didžioji dalis lankytojų – tai jaunimas, šeimos su vaikais ir senjorai iš Vilniaus, kitų Lietuvos vietų ir užsienio šalių, daugiausiai – Latvijos, Lenkijos, Ukrainos ir kt. Reklama vandens parke – tai galimybė pasiekti perkamąją galią turinčią auditoriją, kadangi čia lankosi vidutines ir aukštesnes pajamas gaunantys vartotojai.
OWEXX reklaminiai plotai – didžiausias reklamos pasirinkimas Lietuvoje
Didžiausias reklamos plotų pasirinkimas Lietuvoje, įvairūs reklamos plotai Lietuvos miestuose ir miesteliuose bei Latvijoje, skirtingos reklamos medijos, aukščiausios kokybės paslaugos, ilgametė patirtis ir profesionalumas – tai siūlo OWEXX reklaminiai plotai. Reklamos plotai ir paslaugos, informacija ir optimalūs sprendimai – viskas, ko reikia įsimintinai reklamos kampanijai, vienoje vietoje.
LED lauko ekranai, reklaminiai stendai, reklaminės priekabos; reklama vandens parke, verslo centruose, medicinos įstaigose, prekybos centruose, oro uostuose; reklamos transliacijos radijuje ir televizijoje; reklamos plotai ant viešojo transporto ir jo viduje – skirtingi reklamos plotai ir reklamos kūrimo paslaugos patikimose rankose. Pasitikėti lengva, kai Jūsų reklama rūpinasi OWEXX.
OWEXX – easy to trust.