Kaip nurodoma pranešime, banko komanda gyventojams teiks kasdienės bankininkystės paslaugas, mokys naudotis nuotoliniais paslaugų teikimo kanalais bei rūpinsis gyventojų finansiniu ir skaitmeniniu raštingumu banko ir savivaldybių suderintu periodiškumu.
„Girdime, kad daliai gyventojų, ypač vyresnio amžiaus, vis dar būtina gauti ir fizines banko paslaugas, bet ne visi gali prireikus nuvykti iki artimiausio banko skyriaus. Šių gyventojų poreikius šalies regionuose, kur nėra mūsų banko skyriaus, atlieps mūsų mobili komanda“, – pranešime cituojama SEB banko valdybos narė ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Eglė Dovbyšienė.
Savivaldybės, kuriose bus teikiamos tokios paslaugos, gyventojams skelbs informaciją apie jų teikimo vietą ir laiką. Apie tai klientus informuos ir SEB bankas savo interneto svetainėje.