Naujas tripusis OWEXX lauko ekranas Kaune: pirmasis ir vienintelis toks Baltijos šalyse

2024 m. spalio 18 d. 11:50
Pranešimas spaudai
OWEXX pristato naują, pirmąjį ir vienintelį tokį Lietuvoje ir Baltijos šalyse, tripusį lauko ekraną Kaune. Tai intensyvaus eismo VI-ojo forto žiede, kur susikerta K. Baršausko, Kovo 11-osios, M. Riomerio gatvės ir Pramonės prospektas, įrengtas lauko ekranas, suteikiantis galimybes sukurti unikalų reklamos vaizdą, transliuojant ją 360 laipsnių kampu. Tai išskirtinė proga siųsti reklamos žinutę, paliekančią įspūdį.
Daugiau nuotraukų (1)
Tripusis OWEXX lauko ekranas – galimybė kurti nepamirštamą įspūdį
Naujas lauko ekranas mieste – tai išskirtinė reklamos priemonė, kuri ne tik patraukia dėmesį, bet ir papildo miesto kraštovaizdį. Nauja reklamos medija, kurdama netikėtumo efektą ir įspūdį, kasdienėms kelionėms miesto gatvėmis suteikia gyvumo ir naujumo. O kai lauko ekranas yra pirmasis ir vienintelis tripusis lauko ekranas šalyje, jame transliuojama reklama dar labiau įsimena ir prisideda prie verslo įvaizdžio formavimo bei kuria teigiamas asociacijas su reklamuojamu prekės ženklu, produktu ar paslauga.
Naujausią, išskirtinį tripusį OWEXX lauko ekraną sudaro trys modernūs, į skirtingas žiedinės sankryžos puses nukreipti LED lauko ekranai „Molas“, „Pramonės prospektas“ ir „Girstučio“. Tai pirmasis ir vienintelis Lietuvoje tripusis lauko ekranas, galintis transliuoti reklamą 360 laipsnių kampu, taip pat vienintelis būtent toks lauko ekranas Baltijos šalyse.
Reklamos galimybės naujame tripusiame LED lauko ekrane – itin plačios. Unikali forma ir aukšta rezoliucija kuria įspūdį paliekantį, modernų, kokybišką reklamos vaizdą. Pagal tai, į kur yra nukreiptas kiekvienas iš trijų lauko ekranų, galima pasirinkti aktualiausią, o pasirinkus reklamos transliacijas visuose trijuose lauko ekranuose – transliuoti reklamą 360 laipsnių, taip kuriant įsimintiną reklamos žinutę.
OWEXX dėkoja Kauno savivaldybės Licencijų, leidimų ir paslaugų skyriui už konstruktyvų bendradarbiavimą visų derinimų dėl lauko ekrano proceso metu.
Išsiskirianti ir didelei auditorijai matoma reklama naujame lauko ekrane Kaune
Naujausi reklamos tyrimai, pavyzdžiui, „Kantar Media Reactions 2024“, dar kartą patvirtina, kad lauko reklamos priemonės, tokios kaip lauko ekranai, neketina užleisti savo pozicijų reklamos rinkoje. LED lauko ekranai miestuose – tiek vartotojų, tiek rinkodaros specialistų vertinama reklamos medija. Kokybiškos ir dinamiškos reklamos galimybės, matomumas, didelė reklamos transliacijas matanti auditorija – tai siūlo modernūs, aukštos kokybės lauko ekranai.
Lauko ekranai tampa miesto peizažo dalimi, tačiau tuo pačiu atkreipia dėmesį, transliuoja ryškią ir matomą reklamos žinutę. Reklama miesto erdvėse užtikrina, kad prekės ženklas, produktas ar paslauga yra vartotojo akiratyje, tačiau reklama nesibrauna į asmeninę vartotojo erdvę. Lauko ekranai – išsiskirianti reklamos medija, o unikalus tripusis LED lauko ekranas Kaune – tai galimybė dėmesį dar labiau atkreipiančiai, įspūdį paliekančiai reklamai.
Visos OWEXX lauko ekranų vietos yra pasirenkamos atsižvelgiant į galybę faktorių. Transporto priemonių srautai, aplink bei netoliese esantys ar dar tik planuojami statyti vartotojų traukos objektai, paties ekrano matomumas ir tinkamumas būtent svarstomai vietai – visa tai ir dar daugiau apgalvojama, siekiant sudaryti optimalias sąlygas reklamos užsakovui.
Naujas tripusis LED lauko ekranas yra įrengtas didelėje, intensyvaus eismo žiedinėje sankryžoje. Unikali reklamos medija atkreipia tiek kauniečių, tiek miesto svečių dėmesį, o ekrano išskirtinumas ir aukščiausia kokybė užtikrina, kad didelei ir įvairiai auditorijai matoma reklama paliks įspūdį.
VI-ojo forto žiedinėje sankryžoje susikerta Pramonės prospektas, K. Baršausko, M. Riomerio ir Kovo 11-osios gatvės, čia nuolat vyksta intensyvus transporto priemonių eismas. Tai viena iš miesto arterijų, jungianti Dainavos, Petrašiūnų, Žaliakalnio, Gričiupio ir Aukštųjų Šančių mikrorajonus. Sankryžoje susikertančios gatvės veda link tokių vartotojų traukos centrų mieste kaip Kauno ledo arena, populiarusis „Girstučio baseinas“, prekybos miestelis „Urmas“, Ąžuolyno parkas, Dainų slėnis ir Lietuvos zoologijos sodas, Panemunės miško parkas, Kauno technologijos universiteto „Santakos“ slėnis ir daugybės kitų.
Netoliese žiedinės sankryžos, kurioje įrengtas naujas lauko ekranas, yra populiarus prekybos ir laisvalaikio centras „Molas“, parduotuvės „Lidl“ ir „Iki“, sporto klubai, autoservisai, gydymo ir ugdymo įstaigos, parduotuvės, gausiai apgyvendinti daugiabučių namų kvartalai. Vidutinis kontaktų skaičius per savaitę žiedinėje sankryžoje – daugiau nei 417 tūkstančių. Dideli transporto priemonių, taigi – ir vartotojų – srautai, matomumas ir unikali reklamos medija – tai optimalios sąlygos reklamai Kauno mieste.
OWEXX lauko ekranai: ilgametė patirtis reklamos srityje ir aukščiausia LED lauko ekranų kokybė Lietuvoje
OWEXX lauko ekranų tinklas – tai optimalios sąlygos kokybiškai ir matomai reklamai, kuri neša maksimalią naudą. Didelis lauko ekranų pasirinkimas, aukščiausios kokybės LED lauko ekranai, inovatyvūs sprendimai, tokie kaip pirmasis ir vienintelis toks Lietuvoje ir Baltijos šalyse tripusis lauko ekranas, vieninteliai šalyje LED lauko ekranai su saulės baterijomis ir matomiausios vietos miestuose ir miesteliuose – OWEXX siūlo optimalius reklamos sprendimus ir aukščiausią paslaugų kokybę.
OWEXX – easy to trust.
Naujas, unikalus, tripusis OWEXX lauko ekranas Kaune.
lauko reklamaKaunasekranas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.