Ambicingai plėtrai į užsienį pasirinko bendradarbiauti su Klaipėdoje sparčiai augančia skaitmeninės reklamos agentūra „Panama Agency“.
„Noras pakeisti žmonių įpročius sveikesniais ir suteikti daugiau pasirinkimų gerinančių protinę veiklą yra pagrindinis mūsų tikslas“, – dalinosi bendraįkūrėjas Andrius. Šiuo bendradarbiavimu „Brite“ tikisi ne tik išplėsti savo auditoriją, bet ir pasiekti tuos, kuriems jų produktai gali tapti kasdienės sėkmės garantu – tai žmones, kurie siekia maksimalaus produktyvumo ir nuolatinio augimo.
Reklamos agentūros vadovas Emanuelis Kamarauskas dalinasi, jog „ėjimas į kitą rinką prasideda nuo įspūdžio, dėmesio pritraukimo, supažindinimo – čia vieta, kur gali pasireikšti kūrybiškai, tačiau ši prabanga kainuoja, todėl sekantys etapai turi nešti efektyvumą ir pelną. Svetima rinka – tai didesnė konkurencija, kiti mąstai, kitos taisyklės, stereotipai ir kultūra. Darbas nėra lengvas, bet metodų tam yra“.
„Panama Agency“ – sąlyginai jauna agentūra, jau yra pelniusi solidžią reputaciją dirbdama su tokiais žinomais prekių ženklais kaip „Cannumo“, „Gerduva“, „Klaipėda Travel“, „Vanduo Akvilė“, „Gelbėkit vaikus“, „Snyks“ ir kiti. Agentūros gebėjimas sukurti nestandartinius, įtraukius, kūrybiškus, tačiau duomenimis remtus metodus pritraukė ir „Brite“ dėmesį.