Kredito unijos teikia visas pagrindines finansines paslaugas, principu „tiek, kiek reikia“, – nuo kasdienės bankininkystės, tokių kaip mokėjimo kortelės, mobilioji programėlė, iki taupymo ir finansavimo sprendimų. Visgi unijos nuo bankų išsiskiria savo valdymo modeliu ir artimu ryšiu su klientais. „Kol bankai šokdina, unijos kviečia šokti kartu“ – taip skambanti kampanijos idėja pabrėžia išskirtinį kredito unijų požiūrį į klientą.
„Ši kampanija yra mūsų vienas ambicingiausių iki šiol buvusių projektų. Esame didžiausia kredito unijų grupė Lietuvoje ir norime priminti, kad kredito unijos gali būti pirmasis gyventojų pasirinkimas bei savo paslaugomis konkuruoti su bankais. Esame bendruomenė, kurioje kiekvienas žmogus yra svarbus, o kiekviena istorija – unikali. Todėl unijų durys yra atviros visiems, o mūsų tikslas yra ne tik teikti finansines paslaugas, bet ir kurti ilgalaikius ryšius“, – sako LKU grupę prižiūrinčios Lietuvos centrinės kredito unijos Pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Vitienė.
Reklamos kampanija paremta trimis skirtingais personažais: unijos darbuotojos, ūkininko ir panko. Kiekvienas jų demonstruoja LKU kredito unijų grupės narių įvairovę bei tai, kad čia kiekvienas atras savo poreikius atliepiančias finansines paslaugas.
LKU kredito unijų grupė veikia visuose šalies regionuose, vienydama daugiau nei 100 klientų aptarnavimo vietų tinklą, todėl reklaminė kampanija „Čia visi savi“ taip pat apima visą šalies teritoriją – televizijos, lauko, spaudos, viešojo transporto ir skaitmeninės reklamos kanalus. LKU grupė ketina suteikti galimybę Lietuvos gyventojams iš arčiau pažinti kredito unijas ir atrasti jų privalumus – paprastą ir „žmogišką“ bendravimą apie kartais sudėtingus finansinius klausimus, versle ar asmeniniame gyvenime kylančius finansinius sunkumus, o kartais tiesiog norint pasitarti.
Reklaminis vaizdo įrašas čia.
LKU kredito unijų grupė. Čia kiekvienas svarbus.