Kaip rašoma LB paskelbtame pranešime, bendrovė negali teikti jokių finansinių paslaugų ir ne vėliau kaip per 5 darbo dienas privalo informuoti klientus apie atsiskaitymo su jais tvarką.
Nors bendrovė jau nebegalėjo teikti mokėjimų apdorojimo paslaugos, mokėjimo paslaugų vartotojai, kuriems bendrovė vis dar negrąžino jų lėšų, dėl lėšų grąžinimo turi kreiptis tiesiogiai į „Kevin EU“. Lėšos jiems turi būti grąžinamos į kliento nurodytą sąskaitą kredito arba kitoje elektroninių pinigų ar mokėjimo įstaigoje.
LB įvertino, kad mokėjimo įstaiga beveik 2 ketvirčius iš eilės neatitiko (ir vis dar neatitinka) minimalaus nuosavo kapitalo bei pradinio kapitalo reikalavimų – tai yra vienas esminių teisės aktų pažeidimų. Be to, bendrovė nepatvirtino ir nepateikė audituotų metinių finansinių ataskaitų rinkinio, nors LB buvo davęs privalomąjį nurodymą jį pateikti 2024 m. rugpjūčio 30 d.
Primename, kad rugsėjo 19 d., Vilniaus apygardos teismas finansinių iššūkų slegiamam startuoliui iškėlė bankroto bylą.
Kiek anksčiau rugsėjį taip pat pasirodė žinia, jog LB apribojo „Kevin EU“ veiklą. Tada nustatyta, jog „Kevin EU“ jau daugiau nei 5 mėnesius vėluoja pateikti audituotas metines finansines ataskaitas, negali vykdyti turtinių prievolių kreditoriams, užtikrinti veiklos tęstinumo. LB, įvertinęs tuomet gautą informaciją nustatė, kad yra kilusi grėsmė stabiliai ir patikimai mokėjimo įstaigos „Kevin EU“ veiklai bei jos klientų interesams.
Pastaraisiais metais įmonėje sparčiai mažėjo darbuotojų. „Sodros“ duomenimis, 2024 m. sausį įmonėje dirbo 103 žmonės, o „Rekvizitai.lt“ skelbia, kad šių metų liepos 31 dieną bendrovėje dirbo vos 26 darbuotojai. „Kevin EU“ 2022 m. patyrė 15,2 mln. eurų nuostolį ir uždirbo 144,3 tūkst. eurų pajamas.
Rugsėjo 25 d. duomenimis, įmonės skola „Sodrai“ siekė 441,1 tūkst. eurų.