Minėtas komitetas patobulino projektą pritardamas Ministrų kabineto siūlytoms pastaboms ir pakoregavęs kelias įstatymo projekte vartojamas formuluotes, atsižvelgiant į atitinkamas Turizmo įstatymo nuostatas ir Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) nuostatas.
Vyriausybės išvados projekte buvo įtrauktas siūlymas nurodyti, kad apgyvendinimo paslaugų teikėjai, teikiantys kaimo turizmo paslaugas, privalėtų užtikrinti, kad apgyvendinami užsieniečiai, išskyrus kartu su jais atvykusius nepilnamečius vaikus, patvirtintų savo tapatybę pateikdami paslaugos teikėjui galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Kartu pritarta ir siūlymams tikslinti įstatymo projekte vartojamas sąvokas.
Seimo narių grupės parengtomis įstatyminėmis pataisomis siūloma nustatyti kitokį duomenų apie apgyvendintus asmenis pateikimo į NTIS terminą kaimo turizmo paslaugų teikėjams. Jiems būtų nustatytas iki vieno mėnesio terminas vietoje 24 valandų (nuo asmens apgyvendinimo dienos) termino, galiojančio visiems kitiems apgyvendinimo paslaugų teikėjams.
Taip pat siūloma nustatyti, kad teikiant šią informaciją apie Lietuvos Respublikos piliečius, pakaktų NTIS nurodyti tik jų kiekį ir nakvynių skaičių. Asmens dokumentuose esantys duomenys būtų ir toliau teikiami apgyvendinant užsienio šalių piliečius.
Anot pataisų iniciatorių, įstatymo projektai parengti atsižvelgiant į kaimo turizmo paslaugų teikėjų situaciją. Jų teigimu, kaimo paslaugų teikėjai dažniausiai veikia nuo miesto gyvenamųjų vietovių nutolusiose teritorijose, kuriose nėra užtikrintas nuolatinis ir nenutrūkstama interneto ryšio veikimas, kuris yra būtinas tinkamam Turizmo įstatymo nuostatų įgyvendinimui.
Aiškinamajame rašte minima ir tai, kad kaimo turizmo paslaugų teikėjai yra individualios veiklos pagrindu veikiantys asmenys, smulkieji verslininkai, neturintys rezervacinių sistemų, kurios automatiniu būdu perkelia apgyvendinamų asmenų duomenis į NTIS, skirtingai nei viešbučių tinklai.