Nors pastaraisiais metais bendrovė bandė atnaujinti savo gaminius ir daugiau dėmesio skirti jaunesnei auditorijai, bet išsiskirti iš konkurentų nepavyko.
Jau pernai įmonė įspėjo, kad gali bankrutuoti, jei nepavyks greitai pritraukti naujų lėšų.
Šią savaitę bendrovės akcijos atpigo daugiau kaip 50 proc. po pranešimų, kad ji planuoja skelbti bankrotą. Po trumpo pardavimų padidėjimo pandemijos metu, kai daugiau žmonių gamino maistą namuose, pastebėta, kad paklausa ir toliau mažėja.
Didėjančios žaliavų sąnaudos, didesni atlyginimai ir transporto išlaidos taip pat sumažino jos pelno maržas, rašoma BBC.
„Per pastaruosius kelerius metus įmonės finansinei padėčiai didelę įtaką darė sudėtinga makroekonominė aplinka“, – pareiškime investuotojams teigė „Tupperware“ vyriausioji vykdomoji direktorė Laurie Ann Goldman.
Bendrovės duomenimis, dabar „Tupperware“ produkcija parduodama 70 pasaulio šalių.