Pasak „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovės Indrės Trakimaitės-Šeškuvienės, tą padaryti pirkėjai gali nuo rugsėjo 3 iki 16 dienos.
„Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba tikrino jūsų minimas dešreles ir nustatė, kad jose aptikta vištienos DNR. Šioms dešrelėms gaminti naudojamos kiaulienos ir jautienos žaliavos – dėl šios priežasties, radus vištienos DNR, jos laikomos suklastotomis“, – lrytas.lt teigė prekybos tinklo atstovė.
„Gavome tiekėjo išaiškinimą ir patikinimą, kad ėmėsi veiksmų, kad ateityje panašių situacijų būtų išvengta. Vadovaudamiesi Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos nurodymais, nedelsiant reagavome ir mes. Minėto galiojimo dešreles pašalinome iš prekybos ir jas sunaikinome bei pradėjome prekių susigrąžinimą iš pirkėjų – pastatėme parduotuvėse stendus su informacija klientams“, – pridūrė I.Trakimaitė-Šeškuvienė.
Kaip nurodoma prekybos tinklo parduotuvėse esančiuose stenduose, tie pirkėjai, kurie įsigijo minimas dešreles, su pirkimo kvitu ar kita prekės įsigijimo faktą patvirtinančia informacija turėtų kreiptis į „Maximos“ parduotuvių administraciją, skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50 ar rašyti el. paštu klientai@maxima.lt dėl pinigų grąžinimo.