Dalyje šio prekybos tinklo parduotuvių pirkėjai susidūrė su problema – negalėjo atsiskaityti banko kortele

2024 m. rugpjūčio 26 d. 16:03
Lrytas.lt
Pirmadienį dalyje prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvių pirkėjai negalėjo atsiskaityti bankinėmis mokėjimo kortelėmis.
Daugiau nuotraukų (1)
Apie technines problemas naujienų portalui lrytas.lt patvirtino ir prekybos tinklo „Maxima“ atstovė ryšiams su žiniasklaida Raminta Gecevičiūtė.
„Apie 14 val. mūsų prekybos tinkle, vykdant IT tinklo atnaujinimo darbus, buvo trumpam sutrikęs interneto ryšys. Visose tinklo parduotuvėse pirkėjai laikinai negalėjo atsiskaityti banko kortele (galėjo atsiskaityti grynaisiais), sutriko AČIŪ kortelės veikimas, teko trumpam (apie 20 min.)“, – teigė R.Gecevičiūtė.
Kauno Veiverių g., Priekulės, Jurbarko ir Vilniaus Mindaugo g., esančiose parduotuvėse teko sustabdyti šių darbą. 
R.Gecevičiūtė patvirtino, jog šiuo metu sutrikimas jau yra pašalintas, parduotuvės tęsia įprastą darbą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.