„Gyvenu penktame aukšte. Esu vaiko priežiūros atostogose, todėl dažniausiai esu namuose. Vis dėlto, paštininkė ištisai piktybiškai tingi lipti ir atnešti siuntą. Vietoje to, įmeta lapelį į pirmame aukšte esančią pašto dėžutę, kurioje rašoma, kad manęs nepavyko rasti. Pati ne kartą esu mačiusi, kaip į laiptinę įeina paštininkė ir greitai iš jos išeina. O netrukus dar gaunu ir žinutę, kurioje rašoma, kad turiu atsiimti siuntą pašto skyriuje“, – pasakojo panevėžietė.
Siekia užtikrinti aukščiausio lygio paslaugas
Lietuvos pašto komunikacijos projektų vadovas Lukas Zadarackas tvirtino, kad tokie atvejai – vienetiniai.
„Apgailestaujame dėl panevėžietės Rasos pasidalintos situacijos. Noriu patikinti, kad aprašytas atvejis yra pavienis – Lietuvos pašto laiškininkai deda visas pastangas, siekdami užtikrinti aukščiausio lygio paslaugų teikimą ir klientų patirtį. Savo ruožtu Lietuvos paštas kasmet įgyvendina tęstinę darbo sąlygų gerinimo programą, kurios viena svarbiausių sudėtinių dalių yra darbo užmokesčio darbuotojams didinimas.
Vien tik 2023 m. darbo užmokesčio fondas sudarė 4,1 mln. eurų ir didžioji jo dalis buvo skirta laiškininkų, klientų aptarnavimo specialistų, siuntų skirstymo veiklose dirbančių darbuotojų darbo užmokesčio kėlimui, kintamų darbo užmokesčio dalių kūrimui bei peržiūrai“, – aiškino vyras.
Sunkesnių nei 2 kg siuntų – neneša
L. Zadarackas atkreipė dėmesį, kad jeigu laiškininkui nepavyksta pristatyti registruotosios / įvertintosios korespondencijos siuntos, gavėjui nesant namuose, jo pašto dėžutėje ir yra paliekamas siuntos gavimo pranešimas su informacija apie siuntos atsiėmimo vietą ir laikus.
„Tačiau svarbu paminėti, jog siuntos gavimo pranešimus laiškininkai palieka ne tik tada, kai gavėjo neranda namuose. Jie yra paliekami ir jeigu siunta yra sunkesnė nei 2 kg., arba yra didelių išmatavimų – tuomet ją gavėjas yra kviečiamas atvykti atsiimti iš artimiausio pašto skyriaus“, – kalbėjo komunikacijos projektų vadovas.