R.Juodkienės teigimu, kai kurių vartotojų tiekimo linijose užfiksuoti net 3 ar 4 pažeidimai. Tai lėmė, jog energijos tiekimo atstatymo darbai užtruko ilgiau nei planuota.
„Yra linija, iš kurios į namus ateina elektra, ir ten, pavyzdžiui, yra 3–4 pažeidimai. Tai, vadinasi, vienas vartotojas – 3–4 dalinai skirtingi remonto darbai“, – aiškino ESO atstovė.
Anot jos, sudėtingiausia situacija išlieka Vilniaus regione, Trakuose, Širvintose ir Molėtuose.
ELTA primena, kad po praėjusį sekmadienį praūžusios audros užtrukus elektros energijos tiekimo atstatymui ir daliai vartotojų dėl to patyrus nuostolių, ESO priėmė sprendimą kai kuriems gyventojams sumokėti kompensaciją. Ji bus suteikta daugiau nei 72 val. elektros energijos neturėjusiems asmenims.