Kelias dienas šeima kaime gyveno be maisto ir vandens – negi ESO meluoja, kad tvarko gedimus? Bendrovės darbuotojai pluša ne pirmą parą

2024 m. rugpjūčio 1 d. 17:00
Savaitgalį Lietuvoje siautusi galinga audra ir liūtis tūkstančius gyventojų paliko be elektros. Energijos skirstymo operatoriaus (ESO) darbuotojai, ugniagesiai ir kitos tarnybos jau visą savaitę pluša, kad nuo kelių pašalintų nugriuvusius medžius, sutvarkytų elektros tinklų problemas. Tačiau net ir audrai prasiautus prieš kelias dienas, nespėjama sutvarkyti visų kilusių iššūkių.
Daugiau nuotraukų (4)
Su tokia situacija susidūrė ir Kazlų Rūdoje esančiame kaime gyvenantis Arūnas. Vyras portalui lrytas.lt pasakojo, kad jau ne pirmą dieną neįgalus asmuo su mažamečiais vaikais gyvena be elektros ir be maisto.
Dar sekmadienį, liepos 28 d., Šiaudiniškės kaime ant kelio nukrito medis, nutraukdamas elektros laidus ir palikdamas gyventojus be elektros. „Patys medžio pašalinti negalime, nes laidai taip pat guli ant kelio ir yra pavojinga“, – paaiškino Arūnas.
Kitą dieną iš ESO klientų aptarnavimo komandos sulaukė pranešimo, kad gedimas pašalintas, nors to padaryta nebuvo. Vyras net nuėjo patikrinti – medis ir laidai ant kelio gulėjo nepajudinti. Tuomet ESO iš naujo registravo gedimą.
Šeima bandė prisikviesti ir ugniagesius gelbėtojus, tačiau jie negalėjo padėti be ESO darbuotojų pagalbos.
„Šiandien jau 2024.07.31, neturime nei maisto, nei vandens, ESO į mus nereguoja visiskai – nei jog esame neįgalūs, nei kad yra du mažameciai vaikai. Jie tiesiog sako, jog apgailestauja“, – trečiadienį teigė vyras.
Trečiadienį portalas lrytas.lt dėl šios situacijos kreipėsi į ESO atstovus.
„Šiaudiniškės kaime buvo fiksuotas gedimas 10 kV linijoje ir jis buvo pašalintas, o taip pat buvo fiksuotas gedimas žemos įtampos tinkle (0,4 kV) ir jis taip pat 18 val. pašalintas“, – pranešė ESO Ryšių su visuomene projektų vadovas Justinas Petkus.
Tai, kad gedimas vakare buvo sutvarkytas, vėliau patvirtino ir skaitytojas Arūnas.
„18 val. duomenimis, Lietuvoje elektros energijos tiekimas sutrikęs apie 36 tūkst. vartotojų. Nuo vakar (liepos 30 d.) tiekimas atnaujintas daugiau nei 60 tūkst. vartotojų, tačiau sudėtinga situacija išlieka Vilniaus, Šiaulių ir Panevėžio regionuose. Juose dirba beveik 300 brigadų.
Suprantame klientų patiriamus nepatogumus, todėl mūsų ir rangovų elektrikai, inžinieriai dirba minimaliu poilsio režimu ir didžiajai daliai vartotojų, kurie šiuo metu dar neturi elektros energijos, tiekimas bus atnaujintas per artimiausią parą“, – patikino ESO Ryšių su visuomene projektų vadovas.
Dėl didelio darbo krūvio visi bendrovės ir rangovų darbuotojai yra savo vietose ir šalina elektos energijos sutrikimus.
„Visi kurie atostogauja, bet nebuvo išvykę iš Lietuvos, ir tie, kurie laisvadieniuose, taip pat prisijungė prie savo kolegų dar pirmadienio rytą, kai audra siaubė visą šalį. Šiuo metu ESO bendradarbiauja su savivaldybėmis ir seniūnijomis, Valstybės sienos apsaugos tarnyba, kreipėsi į kolegas Latvijoje“, – paaiškino atstovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.