Kaip praneša tarnyba, klaida įvyko praėjusį ketvirtadienį, liepos 25 d., kai Vilniaus klientų aptarnavimo specialistė elektroniniu laišku siųsdama kvietimą klientams į mokymus nepatikrino, ar panaikinta perteklinė informacija. Todėl per klaidą buvo išsiųsti kitų klientų duomenys.
Visi 280 laiškus gavę asmenys buvo informuoti apie šį duomenų saugumo pažeidimą ir jų buvo paprašyta ištrinti prisegtą informaciją.
Užimtumo tarnyba aiškinasi, kodėl šiuo atveju nesuveikė visų darbuotojų elektroniniame pašte įdiegtos duomenų praradimo prevencijos priemonės, neleidžiančios išsiųsti konfidencialios informacijos.
„Išsyk imtasi priemonių, kad būtų išvengta panašių atvejų ateityje. Deja, šios žmogiškojo faktoriaus klaidos nesustabdė įdiegtos techninės priemonės. Svarbu, kad galėjome iš karto identifikuoti asmenis, gavusius konfidencialią informaciją ir su jais nedelsiant susisiekti“, – tvirtina Užimtumo tarnybos Duomenų apsaugos pareigūnas Evaldas Bračiulis.
Užimtumo tarnyba apie šį atvejį informavo Valstybės duomenų apsaugos inspekciją.