Mėsainių kainos šovė į padebesius: prekybininkai suka galvas, kaip prisivilioti pirkėjus

2024 m. liepos 21 d. 14:36
Lrytas.lt
Mėsainių paplotėliai, bandelės ir kečupo kainos stipriai ūgtelėjo.
Daugiau nuotraukų (1)
Visgi namuose keptas mėsainis vis dar išlieka nebrangus dėl didelių nuolaidų, kurias siūlo prekybininkai, besivaržantys dėl biudžetą mažinančių pirkėjų.
Nors pastaraisiais mėnesiais maisto prekių kainos išliko stabilios ir netgi pradėjo kristi, tačiau kai kurie grilio sezonui skirti maisto produktai yra gerokai brangesni nei praėjusiais metais.
Per metus JAV maltos jautienos kainos pakilo 6,4 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, rodo JAV mažmeninės prekybos duomenys iš „Circana“.
Tiek mėsainių, tiek dešrainių bandelių kainos pakilo maždaug 7 proc., o bulvių traškučių – 6,9 proc.
Padažų kainos šoktelėjo dar labiau: kečupas pabrango 8,9 proc., amerikiečių pamėgtas aštrus padažas – 7,6 proc., o barbekiu padažo kaina į viršų šoktelėjo net 14,6 proc.
Dalies maisto prekių kainų augimas buvo ne toks ryškus, pavyzdžiui, griliui skirtos dešrelės pabrango apie 1,4 proc.
Tačiau taip pat taikomos ir įvairios nuolaidos.
„Tai bus agresyvaus nuolaidų taikymo metai“, – sakė Chrisas DuBoisas, „Circana“ darbuotojų vertinimo ir šviežio maisto šviežio maisto laikymo vadovas.
„Prekybininkai nori laimėti kuo daugiau klientų, – sakė jis. – Tikėčiausi, kad didelės nuolaidos galės pritraukti žmones“.
Tai – nuolaidų sezonas
Prekybininkai dažnai mažina kainas prieš įvairias šventes tam, kad priviliotų klientus.
Dažnai parduotuvei verta dalies asortimento kainas sumažinti iki mažesnio nei savikainos lygio vien tam, kad pritrauktų daugiau pirkėjų.
Mažų kainų suvilioti žmonės linkę įsigyti ne tik prekes su nuolaida, tačiau į vežimėlius prisikrauti ir daugybę pilnos kainos prekių.
Net ir tokiu atveju, jei jie nusiperka tik nukainotas prekes, jie jau nebeapsiperka pas konkurentus. 
Šie metai ypač palankūs nuolaidų „žaidimams“.
JAV vartotojai ir toliau nerimauja dėl kylančios infliacijos ir dėl to yra linkę išleisti mažiau. Prekybininkai, besivaržantys dėl didesnio pirkėjų srauto, jau mažina kainas ir prideda daugiau nuolaidų atostogoms.
JAV prekybos tinklas „Target“ neseniai pranešė, kad kainas sumažino maždaug tūkstančiui prekių.
Tuo tarpu pigių maisto prekių parduotuvė „Aldi“, kuri populiarėja dėl savo „no frills“ (jokių bereikalingų mokesčių) požiūrio ir mažų kainų, be kitų pasiūlymų iki pat vasaros vidurio mažina įvairių kepsnių ir vištienos krūtinėlės kainas.
Reikia pabrėžti, jog vištienos produktai JAV patenka tarp prekių, kurios šiemet pigo – jų kaina krito dar iki prekybos tinklų paskelbto nuolaidų maratono. Pavyzdžiui, vištienos krūtinėlės kaina per metus sumažėjo maždaug 2,5 proc., o vištienos sparnelių – 9,2 proc.
Parengta pagal CNN Business.
JAVMaistasmaisto kainos
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.