„Wizz Air“ informuoja: keliautojai vėl gali užsisakyti bilietus, registruotis internetu

2024 m. liepos 20 d. 10:48
Skrydžių bendrovė „Wizz Air“ pranešė, jog po to, kai dėl visame pasaulyje sutrikusių IT sistemų, neveikė dalis bendrovės elektroninių paslaugų, keleiviai jau gali pirkti bilietus ir į skrydžius registruotis internetu.
Daugiau nuotraukų (1)
„Po „Wizz Air“ komandos pastangų reaguojant į išorinio paslaugų teikėjo sukeltus sistemų sutrikimus visame pasaulyje, „Wizz Air“ džiaugiasi galėdama patvirtinti, kad sistemos jau atsigauna.
Pagal bendrovės politiką, nors sutrikimų priežastis ir nepriklausė nuo bendrovės, klientams, kurių skrydžiai buvo atšaukti, automatiškai bus grąžinta 120 % WIZZ kreditų per 24 valandas nuo numatyto skrydžio išvykimo. Jeigu keleiviai pageidauja pakeisti skrydžio užsakymą, užuot pasinaudoję pinigų grąžinimu, jie turėtų paskambinti į nepirmenybinę skambučių centro liniją ir susitarti“, – rašoma „Wizz Air“ išplatintame pranešime spaudai.
Priduriama, jog keleiviai gali iš naujo užsisakyti skrydį arba prašyti grąžinti pinigus naudodamiesi oficialia „Wizz Air“ interneto svetaine arba mobiliąja programėle. Naujausia informacija apie keliones (wizzair.com).
„Wizz Air“ komanda deda visas pastangas, kad padėtų visiems nukentėjusiems klientams, ir dėkoja už kantrybę bei supratimą šiuo laikotarpiu“, – sakoma pranešime spaudai.
LėktuvaiWizz AirKelionės
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.