„Po „Wizz Air“ komandos pastangų reaguojant į išorinio paslaugų teikėjo sukeltus sistemų sutrikimus visame pasaulyje, „Wizz Air“ džiaugiasi galėdama patvirtinti, kad sistemos jau atsigauna.
Pagal bendrovės politiką, nors sutrikimų priežastis ir nepriklausė nuo bendrovės, klientams, kurių skrydžiai buvo atšaukti, automatiškai bus grąžinta 120 % WIZZ kreditų per 24 valandas nuo numatyto skrydžio išvykimo. Jeigu keleiviai pageidauja pakeisti skrydžio užsakymą, užuot pasinaudoję pinigų grąžinimu, jie turėtų paskambinti į nepirmenybinę skambučių centro liniją ir susitarti“, – rašoma „Wizz Air“ išplatintame pranešime spaudai.
Priduriama, jog keleiviai gali iš naujo užsisakyti skrydį arba prašyti grąžinti pinigus naudodamiesi oficialia „Wizz Air“ interneto svetaine arba mobiliąja programėle. Naujausia informacija apie keliones (wizzair.com).
„Wizz Air“ komanda deda visas pastangas, kad padėtų visiems nukentėjusiems klientams, ir dėkoja už kantrybę bei supratimą šiuo laikotarpiu“, – sakoma pranešime spaudai.