„Disney“ kompanija jau daug metų kraunasi pelną iš disneilendų, kurių visame pasaulyje yra penki.
Į šį traukinį nusprendė įšokti ir kita pramogų verslo milžinė „Netflix“, teikianti srautinės transliacijos paslaugas ir kurianti filmus bei serialus.
Ji paskelbė JAV atidarysianti pirmuosius du teminius pramogų centrus „Netflix Houses“.
Čia bus galima ir pramogauti, ir pajusti įtampą kaip seriale „Kalmaro žaidimas“ („Squid Game“), įsigyti drabužių, kokius nešioja kito populiaraus, tik romantinio serialo „Bridžertonai“ („Bridgerton“) herojai, arba daiktų, panašių į tuos, kuriuos turėjo dar vienos epopėjos „Keistesni dalykai“ („Stranger things“), filmuotos ir Lietuvoje, veikėjai.
Kitaip tariant, „Netflix“, atsižvelgdama į savo turinio populiarumą, siekia užsidirbti kitais kanalais.
O sprendimas kurti patirčių centrus JAV gali sėkmingai pasiteisinti, kaip rodo „Disney World“ pavyzdys. Juolab kad įprasti prekybos centrai Amerikoje tuštėja.
Pastaraisiais metais ten bankrutavo net keli žinomi universalinių parduotuvių tinklai – „Neiman Marcus“, „Macy’s“ ar „Barneys New York“.
Parengta pagal „Manager-Magazin.de“.