Įspėja vienos mobiliojo ryšio bendrovės klientus: savaitgalį galimi aptarnavimo sutrikimai

2024 m. liepos 12 d. 12:06
Bendrovei „Bitė Lietuva“ šeštadienį diegsiant naują klientų sistemą, naktį galimi aptarnavimo sutrikimai, taip pat neveiks savitarnos sistemos.
Daugiau nuotraukų (1)
Kaip pranešė bendrovė, sutrikimai galimi naktį iš šeštadienio į sekmadienį, nuo liepos 13 dienos 20 val. iki liepos 14 dienos 10 val.
„Naujoji Centrinė klientų sistema yra vienas didžiausių IT projektų mūsų verslo istorijoje. Didžiausias per kelis dešimtmečius klientų aptarnavimo sistemos atnaujinimas leis klientams pasiūlyti išmanesnių ir aktualesnių paslaugų, taip pat palengvins darbą ir mūsų klientų aptarnavimo specialistams“, – pranešime teigė skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Gintas Butėnas.
Pasak bendrovės, sistemos diegimo metu įmonės klientai galės naudotis ryšio ir kitomis paslaugomis įprastai, tačiau laikinai nebus galima valdyti paslaugų, pasiekti sąskaitų, keisti „Go3“ planą, neveiks ir savitarnos svetainės mano.bite.lt ir mano.labas.lt.
Tuo metu išankstinės paslaugos „Labas“ klientai, kol neveiks savitarna sistemos diegimo metu, sąskaitas galės papildyti papildymo kvitais, taip pat valdyti ir užsakyti planus trumposiomis žinutėmis.
Bitė Lietuvaaptarnavimassutrikimai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.