Kaip rodo Viešųjų pirkimų tarnybos duomenys, pagal pirminį planą 2023–06-29 pasirašytos sutarties suma 114,99 mln. eurų. Sutartis galioja iki 2028–01-29. Tačiau UAB „Autokausta“ pradėjus vykdyti tilto statybos darbus teigia susidūrusi su nenumatytais darbais ir pateikė du prašymus didinti darbų apimtį. Jiems Kauno valdininkai pritarė.
Viename jų sutariama didinti darbų apimtį daugiau nei 2,4 mln. eurų suma, antrame – papildomiems darbams numatyta dar 152 tūkst. eurų.
Teigiama, kad gavus eksperto išvadą, buvo papildomai atlikti inžinieriniai geologiniai tyrimai, kurie patvirtino, kad gruntai atraminių sienučių vietose yra silpni ir darbo projekto rengėjas pataisė konstrukcijų dalies bylą, t.y. po atraminėmis sienutėmis suprojektavo polius, atitinkamai sumažinant atraminės sienutės požeminę betoninę dalį ir techniniame projekte numatytą atraminių sienučių sujungimą pakeitė į inkarines temples ir numatė sankasos stabilizavimą cementgrunčio kolonomis ir geotinklais.
Primename, kad portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai gegužės mėnesį buvo užfiksavę, kaip įgriuvo statomo tilto laikina konstrukcija. Tuomet bendrovė „Autokausta“ pateikė komentarą, jog nuostolių nepatirta. Apie tai plačiau galite skaityti čia.
Šio tilto statybos viešajame konkurse mažiausią kainą pateikė UAB „Autokausta“. Numatytas sutarties įgyvendinimo terminas – 57 mėnesiai. Tačiau jau dabar aišku, kad tilto už pradinę, 115 mln. eurų kainą pastatyti nepavyks. Iki šio mėnesio pagal statytojo pateiktus prašymus, kaina didėja kiek daugiau nei 2,5 mln. eurų.