„Aktyvią prekybą fiksavome ir įvairių tipų vejapjovėmis, žoliapjovėmis ir vejos robotais, tačiau sodo traktoriukų populiarumas ryškiausiai šovė aukštyn“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Vidutinė birželį parduotų traktoriukų kaina sudarė 1140 eurų. Perkamiausiais pirkiniais šioje prekių kategorijoje tapo du skirtingi benzininių „Hecht“ sodo traktoriukų modeliai bei tos pačios kompanijos gaminamos šienapjovės.
Populiarumo birželį netrūko ir trimeriams, jų pardavimai buvo 35 proc. didesni nei praėjusių metų birželio mėnesį. Perkamiausias buvo akumuliatorinis trimeris „Fieldmann“ su akumuliatoriumi ir pakrovėju.
„Birželį buvo aktyviai perkamos tiek benzininės, tiek akumuliatorinės žoliapjovės – ir savaeigės, ir nesavaeigės“, – teigia N. Mikalajūnas. Vidutinė parduotos vejapjovės ir žoliapjovės kaina buvo 235 eurai. Populiariausiu klientų pasirinkimu tapo benzininė vejapjovė „Redback“ ir benzininė nesavaeigė vejapjovė „Hecht“.
„Vejos robotai ir toliau išlieka tarp paklausių prekių sodo technikos kategorijoje – vis daugiau žmonių savo vejos priežiūrą patiki robotams“, – konstatuoja N. Mikalajūnas.
Populiariausia preke tiek Lietuvoje, tiek ir kitose Baltijos šalyse tapo robotas–vejapjovė „Redback“. Vidutinė birželį parduoto roboto kaina sudarė 424 eurus.
Tarp perkamiausių sodo technikos produktų birželį taip pat rikiavosi „Fieldmann“ akumuliatorinės žolės ir gyvatvorių žirklės, „Gardena“ roboto vejapjovės atsarginiai peiliukai ir trimeriams skirti peiliai.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.