Ypač aktualu atostogaujant: davė patarimų, kaip elgtis, jei siunta paštomate, o jūs – išvykę

Įsibėgėjusi vasara keičia vartotojų įpročius – sezoniškumo įtaką bei prasidėjusį atostogų sezoną jaučia ir siuntas pristatančios įmonės.

Jei savo siuntos nebepageidaujate gauti apskritai, reikia susisiekti su klientų aptarnavimo komanda arba kurjeriu ir informuoti apie savo sprendimą.<br>„Venipak“ nuotr.
Jei savo siuntos nebepageidaujate gauti apskritai, reikia susisiekti su klientų aptarnavimo komanda arba kurjeriu ir informuoti apie savo sprendimą.<br>„Venipak“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 27, 2024, 10:29 AM, atnaujinta Jun 27, 2024, 10:45 AM

Tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ pastebi, kad šiltuoju sezonu keičiasi paštomatų lokacijų populiarumas ir pats siuntų atsiėmimo procesas, kurį gavėjai derina su atostogomis ar spontaniškomis išvykomis į gamtą.

„Vasarą sulėtėja siuntų atsiėmimo iš paštomatų ar atsiėmimo punktų laikas, o neretai siuntos taip ir lieka pristatymo vietose. Tai galima paaiškinti tuo, kad daugelis atostogauja, dažniau spontaniškai išvyksta iš miesto ir atsiimti siuntos tiesiog negali fiziškai.

Mūsų paštomatuose siuntos saugomos 5 dienas, o atsiėmimo punktuose – 5 darbo dienas. Įprastai siuntos atsiimamos pirmomis dienomis, tačiau vasaros laikotarpiu šis laikas natūraliai prailgėja dėl pasikeitusio gyvenimo ritmo. Jei visgi nutinka taip, kad gavėjas neatsiima savo siuntos per numatytą laiką, ją grąžiname siuntėjui“, – sako „Venipak“ klientų aptarnavimo komandos vadovė Jolanta Rimkevičienė.

Užsisakant siuntą, reikėtų visada atkreipti dėmesį į pardavėjo nurodomus prekės išsiuntimo terminus bei įsivertinti, ar tikrai galėsite ją atsiimti pasirinktame paštomate ar atsiėmimo punkte per numatytą laiką. Jei visgi matote, jog atsiimti nespėsite – išeitis taip pat yra.

„Gavus pranešimą SMS žinute arba el. paštu apie numatomą siuntos pristatymą, galima susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir pakeisti siuntos pristatymo vietą. Jei pranešime pateikiama siuntos valdymo nuoroda, verta pasitikrinti – galbūt pakeitimą galėsite atlikti savarankiškai. Tiesa, svarbu tai padaryti iki tol, kol siunta dar neįdėta į paštomatą atsiėmimui, mat vėliau jos perkėlimas jau neįmanomas“, – sako J.Rimkevičienė ir priduria, kad yra ir kitų svarbių aplinkybių, kurias reikia įvertinti.

„Kai kurie siuntėjai, t.y. el. parduotuvės, iš kurių užsakoma prekė, riboja galimus siuntos pristatymo pasirinkimo variantus, todėl dar užsakymo metu būtina susipažinti su pristatymo taisyklėmis.

Visgi viena universaliausių išeičių – paprašyti draugų, artimųjų ar kitų patikimų žmonių pagalbos. Tereikia pasidalinti su jais gautu PIN ar QR kodu. Pastarasis variantas ypač patogus vasaros metu ryškiai šviečiant saulei, nes nereikia PIN kodo suvedinėti paštomato ekrane ranka – užtenka nuskenuoti QR kodą ir durelės atsidarys automatiškai“, – papildo J.Rimkevičienė.

Jei savo siuntos nebepageidaujate gauti apskritai, pasak įmonės atstovės, tokiu atveju taip pat reikia susisiekti su klientų aptarnavimo komanda arba kurjeriu ir informuoti apie savo sprendimą.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.