„Akivaizdu, kad pernykštės tropinės vasaros patirtis atmintyje dar gyva. Taigi, šiemet pirkėjai nelaukia, kol užplūs karščiai, ir ruošiasi iš anksto – ventiliatoriai ir oro kondicionieriai tiesiog šluojami nuo virtualių lentynų“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Lietuviai bus pasiruošę ir tam atvejui, jei šalį užplūs lietūs – oro sausintuvų ir drėgmės surinktuvų pardavimai šį birželį daugiau nei du kartus viršijo pernykščius prekybos rezultatus.
Tarp populiariausių birželio „Pigu.lt“ prekių kategorijų šalia oro sistemų ir santechnikos rikiavosi sodo prekės bei sporto, laisvalaikio, turizmo produktai. Kaip ir gegužės mėnesį ypač gausiai buvo perkamos priemonės nuo uodų. Į viršų kilo prekyba sodo įrankiais, laistymo įranga, žoliapjovėmis, vejos žolių mišiniais, sodo technikos dalimis.
„Išaugusi prekyba hanteliais ir kitais svarmenimis sporto prekių kategorijoje leidžia teigti, kad vyksta aktyvus pasiruošimas pliažų sezonui“, – sako N.Mikalajūnas.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.