„Nuo šiol mūsų bankomatais klientai su regos negalia galės naudotis be lydinčio asmens ar banko darbuotojo pagalbos, o per ausines perduodamas garsas užtikrins, kad informacijos negirdės pašaliniai asmenys“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.
Visuose „Swedbank“ bankomatuose atnaujinus programinę įrangą, bankomatas įgarsina kiekvieną ekrane rodomą funkciją. Norėdami pasinaudoti šiuo funkcionalumu, klientai su savimi turi turėti ausines su standartine 3,5 mm garso jungtimi ir jas prijungti prie bankomato.
Jungtis ausinėms įrengta bankomato dešinėje pusėje, ketvirtos valandos laikrodžio rodyklės kryptimi, apytiksliai 16 cm atstumu nuo skaičių klaviatūros vidurinio klavišo 5, kuris pažymėtas iškilusiu tašku.
Prijungę ausines klientai išgirs kvietimą naudotis „Swedbank“ bankomatu: prašymą įdėti kortelę į kortelių skaitytuvą arba priglausti ją prie bekontakčio kortelių skaitytuvo, jei bekontakčio kortelės identifikavimo funkcionalumas jau įdiegtas bankomate. Įdėję ar priglaudę kortelę klientai galės atlikti norimas operacijas.
„Swedbank“ bankomatų įgarsinimo funkcionalumą testuoti ir tobulinti padėjo banke dirbantis Martynas Vitkus, kuris turi regos negalią.
Dalis „Swedbank“ bankomatų ir anksčiau buvo pritaikyti naudoti žmonėms su regos negalia, tačiau dabar šis funkcionalumas išplėstas, padarytas patogesnis ir įdiegtas visuose be išimties bankomatuose.
„Swedbank“ įvertino ir bankomatų prieinamumą žmonėms, turintiems judėjimo negalią. Nors didžioji dalis bankomatų yra visiškai prieinami, dar likusi nedidelė dalis, kuriais neįgaliojo vežimėlyje sėdintiems žmonėms nėra patogu pasinaudoti dėl neįrengtų pandusų, nepakankamos erdvės privažiavimui ar per aukštai įrengto ekrano. Atnaujindamas bankomatų tinklą bankas sprendžia šias problemas ir visi bankomatai bus pritaikyti žmonėms su judėjimo negalia.