Amerikiečiai pavargę nuo aukštų kainų, o įmonės tik trina rankomis ir tuo naudojasi

2024 m. birželio 8 d. 20:29
Lrytas.lt
Amerikiečiai yra išvarginti didelės infliacijos ir palūkanų normų, bet įmonės, siūlančios pigesnes ir būtiniausias prekes, gauna pelną.
Daugiau nuotraukų (1)
Štai didžiausia Amerikos mažmenininkė „Ross Stores“, prekiaujanti nestandartinėmis prekėmis, jau pranešė apie pelną ir pajamas, kurios viršijo analitikų prognozes. Bendrovės vadovai sakė, kad šiais metais planuoja atidaryti apie 90 naujų parduotuvių, rašoma CNN.
„Akivaizdu, kad makroekonomikoje yra daug neapibrėžtumo“, – sakė „Ross Stores“ vykdomasis viceprezidentas ir vyriausiasis finansininkas Adamas Orvosas.
TJX, kuriai priklauso TJ Maxx, „Marshalls“ ir „HomeGoods“ parduotuvės, taip pat gavo naudos. Bendrovė neseniai pranešė apie dideles paskutinio ketvirčio pajamas, be to, planuoja plėsti savo fizinę bazę – daugiau kaip 1 300 parduotuvių Šiaurės Amerikoje, Europoje ir Australijoje.
Gegužės pabaigoje „Dollar General“ viršijo Volstrito pardavimų prognozes ir pranešė apie padidėjusį pėsčiųjų srautą pirmąjį ketvirtį.
Priešingai, brangių prekių mažmenininkai, tokie kaip „Burberry“, skambino pavojaus varpais dėl plataus masto prabangos prekių pirkimo sulėtėjimo.
O gegužę Didžiosios Britanijos prabangių prekių tinklas pranešė, kad kovo pabaigoje pasibaigusiais biudžetiniais metais jo pelnas smuko 40 proc., o palyginamųjų parduotuvių pardavimai Amerikoje per metus sumažėjo 12 proc.
„Louis Vuitton“ pranešė, kad JAV smarkiai sumažėjo brangių alkoholinių gėrimų paklausa.
„Matome, kad vartotojai mažina savo nuožiūra išleidžiamų pinigų kiekį“, – CNN sakė „Prime Capital Investment Advisors“ portfelio valdytojas Clayton Allison.
C.Allisonas tvirtino, kad atsargesnė JAV vartotojų pozicija bus palanki mažmenininkams, kurie parduoda būtiniausias prekes, pavyzdžiui, maisto produktus.
Tarkime, „Walmart“ pirmųjų trijų šių metų mėnesių pajamos buvo didesnės nei tikėtasi. Didžiausias šalies mažmenininkas teigė, kad didesnes pajamas gaunantys vartotojai plūsta į jo parduotuves ieškodami nuolaidų.
„Klientai dabar stengiasi atkreipti dėmesį į tai, kur išleidžia savo pinigus, todėl tai bus vėjas į priekį tiems mažmenininkams, kurie labiau orientuojasi į pagrindines prekes“, – pridūrė atstovai.
Daugelį metų restoranų vadovai investuotojams skelbė užtikrintą žinią: „Mes didiname kainas, o klientams tai nerūpi“.
Dabar tai rūpi lankytojams, ir ypač greitojo maisto tinklai sparčiai keičia kursą. Nusivylę žmonės internete skundžiasi, koks brangus tapo greitasis maistas.
Ypač mažas pajamas gaunantys vartotojai rečiau pietauja, o kai pietauja, išleidžia mažiau. Kai kuriems greitojo maisto restoranams tai reiškia, kad lėtėja pardavimai ir mažėja lankytojų srautai.
Siekdami susigrąžinti žmones, šie tinklai grįžta prie strategijos, kurią bandė pamiršti – prie nuolaidų.
Parengta pagal CNN.
JAVInfliacijapalūkanos
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.