Lietuvos pirkėjui internetu galėjo pasiūlyti daugiau kaip 1600 skirtingų paslaugų ir pramogų, įskaitant restoranų, grožio, sveikatos ar poilsio Lietuvoje pasiūlymus. Bendrovė visada buvo orientuota į greitą ir kokybišką vartotojo aptarnavimą, išlaikė aukštą vartotojų pasitenkinimo lygį. Tarp Lietuvos e-komercijos įmonių turėjome labai aukštą įvertinimą.
„Pastarieji du metai po kovido e-komercijos paslaugų verslui Lietuvoje buvo nelengvi. Po pandemijos iš esmės pasikeitė konkurencinė aplinka ir vartotojo įpročiai. Siekdami greičiau prisiderinti prie naujų rinkos pokyčių, įsidiegėme paslaugų rezervacijos platformą, kainų palyginimo įskiepius, teikiamų nuolaidų valdymo modulį. Iš esmės atsinaujinome Beta.lt puslapį, restruktūrizavomės, tačiau dėl augančių skaitmeninių kanalų kaštų, pasikeitusios konkurencinės aplinkos, vartotojų fokuso į rinkoje kasmet didėjančias nuolaidas, susidūrėme su sunkumais,“ – kalba Raimundas Adomaitis, bendrovės vadovas.
„Nuo 2016 metų Beta.lt daugeliui Lietuvos vartotojų tapo patraukliu, geros kainos ir kokybės paslaugų pasiūlymų įsigijimo vieta, o mūsų partneriams – papildomu pardavimų kanalu, naujų pirkėjų pritraukimo ir matomumo didinimo platforma. Visada siekėme tvarių, ilgalaikių santykių tiek su verslo partneriams, tiek su savo klientams. Daugeliui Lietuvos žmonių mes tapome kasdienio gyvenimo dalimi. Padėjome vartotojams atrasti naujas paslaugas ir patirti malonius įspūdžius,“ – sakoma bendrovės pranešime.
„Visai mūsų komandai – tai labai sunkus, bet būtinas sprendimas. Nepaisant visų mūsų komandos pastangų išsaugoti veiklą, užtikrinti veiklos tęstinumą, matome, kad tai veda į aklavietę todėl bankroto inicijavimą matome kaip sąžiningiausią ir geriausią sprendimą Beta.lt klientų ir partnerių atžvilgiu. Šiuo metu Beta.lt portale įsigyti pasiūlymų negalima, jis yra uždarytas,“ – cituojamas bendrovės vadovas.