Kaip nurodoma bendrovės išplatintame pranešime, šiems rezultatams įtakos turėjo sėkmingas naujų produktų krepšelis ir su tuo susijęs augantis klientų skaičius.
„Siekiame ir toliau pelningai veikti bei nesustoti augti. Tai užtikrinti šiemet padės pardavimų kanalų diversifikavimas, verslo valdymo procesų efektyvinimas ir iš geriausių talentų rinkoje sudaryta komanda“, – pranešime cituojamas „Kilo Health“ vadovas Žygimantas Surintas.
Anot jo, efektyvesnis verslo valdymas padės įmonių grupei žengti į naują brandos etapą bei prisitaikyti prie konkurencingos rinkos.
Pernai „Kilo Health“ ir toliau pildė įmonės valdomų daugiau nei 30 skirtingų sveikatos technologijų produktų krepšelį. 2023-aisiais savo ekosistemoje įmonė padėjo augti klajoklinio nervo stimuliatoriui „Pulsetto“, žarnyno sveikatai gerinti skirtiems probiotikams „Bioma Health“, personalizuotai bėgimo programai „Joggo“, papildytos realybės principu veikiančiai sveikatingumo aerobikos žaidimų programai „Tuby“ ir kitoms.
Įmonė planuoja 2023 metų pelną ir toliau visiškai reinvestuoti į naujų sveikatinimo technologijų ir produktų plėtrą bei perspektyvias sveikatos srities nišas, kurioms trūksta technologinių sprendimų, nurodoma pranešime.
Įmonės produktais pernai naudojosi daugiau kaip 7 mln. vartotojų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje ir kitose pasaulio šalyse.